Page 101 of 318 FirstFirst ... 51617181979899100101102103104105121131141151201251301 ... LastLast
Results 2,001 to 2,020 of 6351

*** The TRAIN ***

This is a discussion on *** The TRAIN *** within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by ZAPFOOL!! fuck my last day is tomorrow...what do I care dude, you gotta piss on the carpet ...

  1. #2001
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by ZAPFOOL!! View Post
    fuck my last day is tomorrow...what do I care
    dude, you gotta piss on the carpet or something crazy.

  2. #2002
    Alabama Member bamaz28's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    heart of dixie
    Posts
    1,215

    06 Jeep Grand Cherokee.
    02 superchipsZ28 M6(sold)

    Build A Rocket And Leave It In A Coffee Cup On Your Old Desk!

  3. #2003
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    dude, you gotta piss on the carpet or something crazy.
    yeah!!!! erick!!! take a shit and drag your ass all over the floor to make a big old bacon strip trail!!!

  4. #2004
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    anyone seen will around? my damn phone died

  5. #2005
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    anyone seen will around? my damn phone died
    he was this morning... i could call him for ya but it would have to wait untill 5:00...

  6. #2006
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    AAAHHHHH
    my phone is my life, how i let the damn thing go dead all the time is crazy.

  7. #2007
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    im ready to call hertz lol

  8. #2008
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Why?

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    im ready to call hertz lol

  9. #2009
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    AAAHHHHH
    my phone is my life, how i let the damn thing go dead all the time is crazy.
    take a spare charger with you...

  10. #2010
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    lol i called hertz hes not there..
    DAMN DAMN DAMN

    MY LIFE IS SOOOOO AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    im trying not to have another anxiety attack, i had one yesterday and my mom was in tears when i got home, i dont wanna have her see me like that again...she was so scared.

  11. #2011
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    BB, get some drugs

  12. #2012
    Visualize°Design°Create SSwt00SS's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    DFW
    Posts
    9,288

    '12 Silver SS 1SS
    '00 Black SS #8617

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    lol i called hertz hes not there..
    DAMN DAMN DAMN

    MY LIFE IS SOOOOO AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    im trying not to have another anxiety attack, i had one yesterday and my mom was in tears when i got home, i dont wanna have her see me like that again...she was so scared.
    see what happens when you dont come to Dallas, drink yourself up and molester all of us in the process...

  13. #2013
    Visualize°Design°Create SSwt00SS's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    DFW
    Posts
    9,288

    '12 Silver SS 1SS
    '00 Black SS #8617

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    BB, get some drugs
    COCK for sale, I have COCK for sale...

  14. #2014
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    BB, get some drugs

  15. #2015
    Adios and vaya con dios ZAPFOOL!!'s Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Gadsden, AL
    Age
    37
    Posts
    4,470

    Victory Red
    2002 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by SSwt00SS View Post
    see what happens when you dont come to Dallas, drink yourself up and molester all of us in the process...
    yeah damnt...least brian did it

  16. #2016
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    SON OF A FUCK ME IN TEH ASS MOUTH!!!!! i just sent my day-job boss an email from my ts|s account...fuck me.

  17. #2017
    Alabama Member bamaz28's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    heart of dixie
    Posts
    1,215

    06 Jeep Grand Cherokee.
    02 superchipsZ28 M6(sold)

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    SON OF A FUCK ME IN TEH ASS MOUTH!!!!! i just sent my day-job boss an email from my ts|s account...fuck me.
    that cant be good

  18. #2018
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    www.monster.com

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    SON OF A FUCK ME IN TEH ASS MOUTH!!!!! i just sent my day-job boss an email from my ts|s account...fuck me.

  19. #2019
    Adios and vaya con dios ZAPFOOL!!'s Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Gadsden, AL
    Age
    37
    Posts
    4,470

    Victory Red
    2002 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    SON OF A FUCK ME IN TEH ASS MOUTH!!!!! i just sent my day-job boss an email from my ts|s account...fuck me.
    maybe I should look at porn all day tomorrow

  20. #2020
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by SiggyZ View Post
    hilarious.

Page 101 of 318 FirstFirst ... 51617181979899100101102103104105121131141151201251301 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Similar Threads

  1. Ftw train
    By 402 Guru in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 12-16-2009, 11:50 AM
  2. Baby run over by train...
    By Firebug in forum Almost Anything Goes
    Replies: 26
    Last Post: 10-23-2009, 07:53 PM
  3. The Flame Train
    By Speedy_Gonzales in forum Almost Anything Goes
    Replies: 347
    Last Post: 04-11-2008, 09:41 PM
  4. Got on the PC train...
    By 99'CajunFirehawk157 in forum Showcar and Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 02:01 PM
  5. TX mini TRAIN
    By djvaly in forum Texas Members
    Replies: 7095
    Last Post: 01-31-2008, 11:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •