Page 7 of 397 FirstFirst ... 3456789101127374757107157207257307357 ... LastLast
Results 121 to 140 of 7934

*** The TRAIN! ***

This is a discussion on *** The TRAIN! *** within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Hmmmmm.... Originally Posted by superchargedblackgto do you @ least know what Im talkin about LOL....I bet Jaison Knows he's a ...

  1. #121
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Hmmmmm....

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    do you @ least know what Im talkin about
    LOL....I bet Jaison Knows he's a fart smeller........Well?....

  2. #122
    doesn'tplaywellwithothers superchargedblackgto's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Mayberry....(Indiana)
    Posts
    1,634

    Black
    2004 GTO


  3. #123
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    this is what happens when you've been around spaz's posts for too long;

    I have to conduct an interview, i was thinking about going in there with a massive bat-in-the cave hanging from my nostril just to see if I can throw them off a bit

  4. #124
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    A rafterz bat?

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    this is what happens when you've been around spaz's posts for too long;

    I have to conduct an interview, i was thinking about going in there with a massive bat-in-the cave hanging from my nostril just to see if I can throw them off a bit

  5. #125
    doesn'tplaywellwithothers superchargedblackgto's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Mayberry....(Indiana)
    Posts
    1,634

    Black
    2004 GTO

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    this is what happens when you've been around spaz's posts for too long;

    I have to conduct an interview, i was thinking about going in there with a massive bat-in-the cave hanging from my nostril just to see if I can throw them off a bit
    Did you answer my ?.....

  6. #126
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Depends on what the definition of is, is.

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    Did you answer my ?.....

  7. #127
    Visualize°Design°Create SSwt00SS's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    DFW
    Posts
    9,288

    '12 Silver SS 1SS
    '00 Black SS #8617

    all this work is crap. i hate picking up other peoples slack...

  8. #128
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    Did you answer my ?.....
    no, what was it?

  9. #129
    doesn'tplaywellwithothers superchargedblackgto's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Mayberry....(Indiana)
    Posts
    1,634

    Black
    2004 GTO

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    no, what was it?
    What is a v card and how and why would I want to dwnload it?....LOL

  10. #130
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    What is a v card and how and why would I want to dwnload it?....LOL
    nah, they are just address cards from V-bulliten [the forum]

  11. #131
    doesn'tplaywellwithothers superchargedblackgto's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Mayberry....(Indiana)
    Posts
    1,634

    Black
    2004 GTO

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    nah, they are just address cards from V-bulliten [the forum]
    I see.......not really "noeworthy" crap huh?....LOL

  12. #132
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Not sure about noeworthy. Now, noteworthy, perhaps. It is not.

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    I see.......not really "noeworthy" crap huh?....LOL

  13. #133
    Senior Member OnEbAdReDSS's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Puyallup
    Age
    32
    Posts
    1,416

    Red
    2000 Camaro SS # 5,876

    Hey All!

  14. #134
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    hi. how r u?

    Quote Originally Posted by 2000SuperSportMaro View Post
    Hey All!

  15. #135
    doesn'tplaywellwithothers superchargedblackgto's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Mayberry....(Indiana)
    Posts
    1,634

    Black
    2004 GTO

    Well Guys Im out, Bed time on midnights!!

  16. #136
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by superchargedblackgto View Post
    Well Guys Im out, Bed time on midnights!!
    wtf does that mean?

  17. #137
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    this is what happens when you've been around spaz's posts for too long;

    I have to conduct an interview, i was thinking about going in there with a massive bat-in-the cave hanging from my nostril just to see if I can throw them off a bit
    was it one of them whistling boogers?!!

  18. #138
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    was it one of them whistling boogers?!!
    Lmao...no, i was being hypothetical

  19. #139
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    Lmao...no, i was being hypothetical
    oh... lol... these hot pockets made my fingers smell like pee... fucking weird...

  20. #140
    Yo Da Lin The Valley..... astyles's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    here
    Posts
    3,693
    2001

    sup guys

Page 7 of 397 FirstFirst ... 3456789101127374757107157207257307357 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Similar Threads

  1. Ftw train
    By 402 Guru in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 12-16-2009, 11:50 AM
  2. Baby run over by train...
    By Firebug in forum Almost Anything Goes
    Replies: 26
    Last Post: 10-23-2009, 07:53 PM
  3. The Flame Train
    By Speedy_Gonzales in forum Almost Anything Goes
    Replies: 347
    Last Post: 04-11-2008, 09:41 PM
  4. Got on the PC train...
    By 99'CajunFirehawk157 in forum Showcar and Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 02:01 PM
  5. TX mini TRAIN
    By djvaly in forum Texas Members
    Replies: 7095
    Last Post: 01-31-2008, 11:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •