*** The TRAIN! ***

This is a discussion on *** The TRAIN! *** within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by banditgirl78 I really dont think i need to answer that on here... dont start with me, thanks ...

  1. #4781
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by banditgirl78 View Post
    I really dont think i need to answer that on here...

    dont start with me, thanks


    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    HARLEY!!!
    Harley
    booo they are slow lol

    i wanna go from 0 to 150 in 3 seconds

  2. #4782
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by cam02ss View Post
    drop a couple of mice and shit in there...tear them to shreds
    omg!!! no!!! i made that mistake once... the next day my aqarium was so cloudy... i had to clean it and what a clust fuck that is... i had to have 7 different buckets for each pirhana... sclean all the stones., the decorations... get new filters...

  3. #4783
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by transamprincess98 View Post
    I already knew he was
    haha oh poor will

  4. #4784
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Jenks/Tulsa
    Posts
    4,802

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Not me silly, him. I already have your MySpace set as my browsers home page.

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post

  5. #4785
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    omg!!! no!!! i made that mistake once... the next day my aqarium was so cloudy... i had to clean it and what a clust fuck that is... i had to have 7 different buckets for each pirhana... sclean all the stones., the decorations... get new filters...
    it had to be an awesome sight though....

  6. #4786
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    omg!!! no!!! i made that mistake once... the next day my aqarium was so cloudy... i had to clean it and what a clust fuck that is... i had to have 7 different buckets for each pirhana... sclean all the stones., the decorations... get new filters...
    ew so those fish will eat a mouse!? are u serious?
    thats kinda..gross! wait i quoted u and i meant to quote will, i cant keep up to save my life today...

  7. #4787
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by SiggyZ View Post
    Not me silly, him. I already have your MySpace set as my browsers home page.

  8. #4788
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    Harley
    booo they are slow lol

    i wanna go from 0 to 150 in 3 seconds
    i want to see you keep that pretty face...

  9. #4789
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by cam02ss View Post
    it had to be an awesome sight though....
    yeah it was... i felt kind of bad... but man.... it was incredable...

  10. #4790
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    i want to see you keep that pretty face...
    i always wore the dragon helmet...
    HOLY SHIT im seriously gonna cry...
    u would have shit, last time i went out riding he did a wheelie with me on the back, it was FUN AS SHIT but i was like oh shit afterwards..

  11. #4791
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    OOHHHHHH SSHHHHHHHH u know ure cute
    CAN'T....GET....RING......OFF!!!

  12. #4792
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by banditgirl78 View Post
    i thought you were going to sick Ryan on me?
    no... tap said she can't drink enough to keep up with spaz and she will get sick on me...

  13. #4793
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    why cant i have a + by my name?
    thats kinda unfair...

  14. #4794
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    i always wore the dragon helmet...
    HOLY SHIT im seriously gonna cry...
    u would have shit, last time i went out riding he did a wheelie with me on the back, it was FUN AS SHIT but i was like oh shit afterwards..
    i'll stick with wanting my harley chopper with ape hangers...

  15. #4795
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    CAN'T....GET....RING......OFF!!!
    hahaha

    and to think i thought i wanted a ring on my ringer!!!!!!
    no one has ever made me feel that way before, i thought id be a freebird forever... that damn boy.... that stupid stupid boy....

  16. #4796
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    saw a pet annaconda kill a mouse once...constricted it so hard blood shot out the mouses mouth

  17. #4797
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    why cant i have a + by my name?
    thats kinda unfair...
    Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (11 members and 0 guests) Spaz, cam02ss+, doberman 152+, jad628+, ls1blackbeauty98+, Silver Streak+, third_shift|studios+, transamprincess98+, z28Camaro02, ZAPFOOL!!+

    you do...

  18. #4798
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    yeah it was... i felt kind of bad... but man.... it was incredable...
    the feeding....there will be plenty of it.

  19. #4799
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    i'll stick with wanting my harley chopper with ape hangers...
    honestly, how can u ride with ape hangers? my arms would be killing me of coarse my arms were killing me on his bike, i held the tank and supported myself so i wouldnt knock into him.. by 15 min i was dying...


    we gotta stop talking about bikes... im getting sad again

  20. #4800
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    so ashley..whats the drama with you and bandit?

Page 240 of 397 FirstFirst ... 4090140190200210220236237238239240241242243244260270280290340390 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Similar Threads

  1. Ftw train
    By 402 Guru in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 12-16-2009, 11:50 AM
  2. Baby run over by train...
    By Firebug in forum Almost Anything Goes
    Replies: 26
    Last Post: 10-23-2009, 07:53 PM
  3. The Flame Train
    By Speedy_Gonzales in forum Almost Anything Goes
    Replies: 347
    Last Post: 04-11-2008, 09:41 PM
  4. Got on the PC train...
    By 99'CajunFirehawk157 in forum Showcar and Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 02:01 PM
  5. TX mini TRAIN
    By djvaly in forum Texas Members
    Replies: 7095
    Last Post: 01-31-2008, 11:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •