Page 127 of 397 FirstFirst ... 27778797107123124125126127128129130131147157167177227277327377 ... LastLast
Results 2,521 to 2,540 of 7934

*** The TRAIN! ***

This is a discussion on *** The TRAIN! *** within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by Spaz ugh... i got fluid behind my ear drum and i hate doctors and hospitals... my ear ...

  1. #2521
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    ugh... i got fluid behind my ear drum and i hate doctors and hospitals...
    my ear drum was like so filled with fluid it was the size of like a quarter, it hurt to open my mouth. the doctors were like using me as an example to their med students haha.. i was soo sick on thursday i couldnt move

  2. #2522
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    i think thats a good idea, i think diesel would smell good on ya, and it fits ur personality too
    i'm a fan of cologne... not to many people wear it these days... but i have a huge fear of smelling bad... i don't know why... i'm just weird like that...

  3. #2523
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    mac and bandit are making time... mac was sick all last week to...


    called out

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Yeah, i've been sick since wednesday too... gonna try to go back to work tomorrow...
    awww sorry to hear that my friend
    hope ure feeling better soon, its definitely going around. ive got about 4 pills im taking, and one makes me really sick

  4. #2524
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Btw Hi ash.
    -Geno
    1983 Black WS6 "WindCharger"
    1987 Black WS6 "WS87"
    2002 Black WS6 "Silver Streak"
    Sold the other four f-bodies

  5. #2525
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    i'm a fan of cologne... not to many people wear it these days... but i have a huge fear of smelling bad... i don't know why... i'm just weird like that...
    same here!!!!!
    im constantly spraying shit on to make me smell good, this one guy i dated loved it when i would be in his car..he said the car would smell like me for a week hahaha... those were the days...when i got complimented....

    im gonna have to go to the track to boost my confidence these days...

  6. #2526
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    my ear drum was like so filled with fluid it was the size of like a quarter, it hurt to open my mouth. the doctors were like using me as an example to their med students haha.. i was soo sick on thursday i couldnt move
    every time i move i hear the water in my ear... it's making me crazy...

  7. #2527
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Btw Hi ash.

    whats going on mac


    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    every time i move i hear the water in my ear... it's making me crazy...
    eeeeeeewwwwwwwwww

  8. #2528
    Member banditgirl78's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Morehead, KY
    Posts
    460

    Solar Gold
    78 T/A

    Well, you guys have fun. I will be back on here sometime later.

  9. #2529
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post

    called out



    awww sorry to hear that my friend
    hope ure feeling better soon, its definitely going around. ive got about 4 pills im taking, and one makes me really sick
    I have a virus.. nothing the fricken doctors can do for me.. fever was rollercoasting from 97-102.. finally sat I went to the ER.. and they said take tylenol.. But she also said she just got over it herself.. but hers lasted THREE WEEKS!!! I hope this is the end of mine..

  10. #2530
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    9 days till spring....
    25 min until i get the fck outta here....

  11. #2531
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    I have a virus.. nothing the fricken doctors can do for me.. fever was rollercoasting from 97-102.. finally sat I went to the ER.. and they said take tylenol.. But she also said she just got over it herself.. but hers lasted THREE WEEKS!!! I hope this is the end of mine..
    i wont go to the ER unless a limb is hanging off haha
    i still dont have insurance

  12. #2532
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    whats going on mac
    Hey,

    Just trying to get better...

  13. #2533
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    sup everyone

  14. #2534
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    same here!!!!!
    im constantly spraying shit on to make me smell good, this one guy i dated loved it when i would be in his car..he said the car would smell like me for a week hahaha... those were the days...when i got complimented....

    im gonna have to go to the track to boost my confidence these days...
    give me a call when you go!!! we'll get a bunch of us!!! track days kick ass!!!

  15. #2535
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Hey,

    Just trying to get better...
    same here
    i think i must have used 5 boxes of tissues in two days haha
    i really hope u do get better tho, this being sick thing sucks

  16. #2536
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    give me a call when you go!!! we'll get a bunch of us!!! track days kick ass!!!
    well my bf and i..... well he thinks hes gona stomp me on the track because he takes me on the street.... theres alittle thing going on there so im getting to the track ASAP and showing him that...well im not an "fbody whore" as he puts it... im a car girl that knows how to drive

    omg dont get me started haha

  17. #2537
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    9 days till spring....
    25 min until i get the fck outta here....

  18. #2538
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by cam02ss View Post
    sup everyone
    hello will
    i dont want u to feel left out

  19. #2539
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    well my bf and i..... well he thinks hes gona stomp me on the track because he takes me on the street.... theres alittle thing going on there so im getting to the track ASAP and showing him that...well im not an "fbody whore" as he puts it... im a car girl that knows how to drive

    omg dont get me started haha
    what does eh have done?

  20. #2540
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98 View Post
    hello will
    i dont want u to feel left out
    sup ash, haha thanks

Page 127 of 397 FirstFirst ... 27778797107123124125126127128129130131147157167177227277327377 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Similar Threads

  1. Ftw train
    By 402 Guru in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 12-16-2009, 11:50 AM
  2. Baby run over by train...
    By Firebug in forum Almost Anything Goes
    Replies: 26
    Last Post: 10-23-2009, 07:53 PM
  3. The Flame Train
    By Speedy_Gonzales in forum Almost Anything Goes
    Replies: 347
    Last Post: 04-11-2008, 09:41 PM
  4. Got on the PC train...
    By 99'CajunFirehawk157 in forum Showcar and Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 02:01 PM
  5. TX mini TRAIN
    By djvaly in forum Texas Members
    Replies: 7095
    Last Post: 01-31-2008, 11:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •