Page 12 of 504 FirstFirst ... 891011121314151632425262112162212262312362412462 ... LastLast
Results 221 to 240 of 10064

*** The TRAIN! ***

This is a discussion on *** The TRAIN! *** within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by Mr. Luos I would love to get Julie back like that after last night. I made dinner...and ...

  1. #221
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by Mr. Luos View Post
    I would love to get Julie back like that after last night.

    I made dinner...and she ended up going out.
    Which was fine...I got leftovers and free Olive Garden.
    Damn, that sucks man. But if you did that.. I bet the world would come to an end and it would be your fault. I hate double standards...
    -Geno
    1983 Black WS6 "WindCharger"
    1987 Black WS6 "WS87"
    2002 Black WS6 "Silver Streak"
    Sold the other four f-bodies

  2. #222
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    dude... here is what you do...


    get the smaller bag of pop corn so you both eat it fast... poke a hole in the bottom of the bag, put it on your lap and push you cock inside of the bag... wait untill you see the look on her face when she reaches in and grabs some wang!!!

    i did that to a girl in high school... she screamed really fucking loud and ran out of the theater and stood out side by my car (it was locked) and cried... i never got another date out of her... hahaha!!! and i didn't get to finish watching the movie...
    fucked up on so many levels....

  3. #223
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    HAHAHA.. shit.. if she would have acted like that.. I would have stayed in the movie and finished it.
    no... i was embarrassed... fucking every one turned around and was staring at me... of course i had to sit there aand wait so i could put my buttered up junk away and see where she went... hehe... i was to embarassed after her screams and running out to go back in anyway...

  4. #224
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by Mr. Luos View Post
    I would love to get Julie back like that after last night.

    I made dinner...and she ended up going out.
    Which was fine...I got leftovers and free Olive Garden.
    that blows dude. at least you got free food out of it. i got 2 huge porterhouses for us last night. she didn't even eat half of it so i have something to look forward to tonight...

  5. #225
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by cam02ss View Post
    fucked up on so many levels....
    what can i say...

  6. #226
    Senior Member cam02ss's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Purcellville, VA
    Posts
    2,139
    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    what can i say...
    true...

  7. #227
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    no... i was embarrassed... fucking every one turned around and was staring at me... of course i had to sit there aand wait so i could put my buttered up junk away and see where she went... hehe... i was to embarassed after her screams and running out to go back in anyway...
    HAHAH.. I would have said something like "She thought that was her ex in the movie" and then keep

  8. #228
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by cam02ss View Post
    that blows dude. at least you got free food out of it. i got 2 huge porterhouses for us last night. she didn't even eat half of it so i have something to look forward to tonight...
    make her some escolar/butter fish!!!

    that fish tastes soooo fucking good... but give you uncontrollable diarrhea and even anal leakage... i went out with some friends and my one buddy greg ordered that... he had the best horror story ever... i'll see if i can find his e-mail to me about it...

  9. #229
    Yo Da Lin The Valley..... astyles's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    here
    Posts
    3,693
    2001

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    dude... here is what you do...


    get the smaller bag of pop corn so you both eat it fast... poke a hole in the bottom of the bag, put it on your lap and push you cock inside of the bag... wait untill you see the look on her face when she reaches in and grabs some wang!!!

    i did that to a girl in high school... she screamed really fucking loud and ran out of the theater and stood out side by my car (it was locked) and cried... i never got another date out of her... hahaha!!! and i didn't get to finish watching the movie...
    shit boo would put her head in the bag and go to town if i did that..

  10. #230
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    HAHAH.. I would have said something like "She thought that was her ex in the movie" and then keep
    man... hind sight kills me some times... but yeah.. i didn't expect her to react like that... hehe...

  11. #231
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by astyles View Post
    shit boo would put her head in the bag and go to town if i did that..
    i kinda thought i'd maybe get some kind of action... instead i had to drive the poor bimbo home... and the butter and salt from the pop corn made my junk all itchy...

  12. #232
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by astyles View Post
    shit boo would put her head in the bag and go to town if i did that..
    Damn man! You got a keeper!!

  13. #233
    Yo Da Lin The Valley..... astyles's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    here
    Posts
    3,693
    2001

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    i kinda thought i'd maybe get some kind of action... instead i had to drive the poor bimbo home... and the butter and salt from the pop corn made my junk all itchy...

  14. #234
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    man... hind sight kills me some times... but yeah.. i didn't expect her to react like that... hehe...

    Lol.. yeah me too.. I never come up with the good lines or thoughts until about an hour or 2 after I should have used it.. lol.

    Quote Originally Posted by Spaz View Post
    i kinda thought i'd maybe get some kind of action... instead i had to drive the poor bimbo home... and the butter and salt from the pop corn made my junk all itchy...
    HAHAHAHA Now that sucks..

  15. #235
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Damn man! You got a keeper!!
    yeah he does... mrs Boo is ...

  16. #236
    Yo Da Lin The Valley..... astyles's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    here
    Posts
    3,693
    2001

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Damn man! You got a keeper!!
    fo shore mang!

  17. #237
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by Silver Streak View Post
    Lol.. yeah me too.. I never come up with the good lines or thoughts until about an hour or 2 after I should have used it.. lol.
    oh man... i'm good with that... my problem is people get mad at me for it...

  18. #238
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am



    i fucking love this song!!!

  19. #239
    O U 8 1 2 Spaz's Avatar
    Join Date
    Nov 1999
    Location
    over here...
    Age
    40
    Posts
    25,696

    []D [] []V[] []D
    1999 trans am

    Quote Originally Posted by Spaz View Post


    i fucking love this song!!!
    Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)

    Spaz, astyles+, third_shift|studios+


    DIPH!!! check out that song man!!!

  20. #240
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    She actually kinda scares me.

Page 12 of 504 FirstFirst ... 891011121314151632425262112162212262312362412462 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Similar Threads

  1. Ftw train
    By 402 Guru in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 12-16-2009, 11:50 AM
  2. Baby run over by train...
    By Firebug in forum Almost Anything Goes
    Replies: 26
    Last Post: 10-23-2009, 07:53 PM
  3. The Flame Train
    By Speedy_Gonzales in forum Almost Anything Goes
    Replies: 347
    Last Post: 04-11-2008, 09:41 PM
  4. Got on the PC train...
    By 99'CajunFirehawk157 in forum Showcar and Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 02:01 PM
  5. TX mini TRAIN
    By djvaly in forum Texas Members
    Replies: 7095
    Last Post: 01-31-2008, 11:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •