Page 57 of 85 FirstFirst ... 717273753545556575859606177 ... LastLast
Results 1,121 to 1,140 of 1693

*** June TRAIN *** Choo Choo

This is a discussion on *** June TRAIN *** Choo Choo within the AAG Archives forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by GTP231 I was thinking TAP's face though Absolutely!...

  1. #1121
    Super Moderator
    pajeff02's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Mansfield, PA
    Posts
    22,025

    Black & Blue
    '02 WS.6 / '07 Suburban

    Quote Originally Posted by GTP231 View Post
    I was thinking TAP's face though

    Absolutely!

  2. #1122
    10 Years Strong cammed goat's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    North Jersey
    Posts
    11,488

    Phantom Black Metallic
    2004 GTO M6

    Ahhh...Molson Canadian.


    extreme dimensions, driveshaft shop, harrop, hid(35watt/6k) lows, hurst, k&n, led fogs, maverick man, mishimoto, nitto, revshift, slp, stern st-1, smoked sidemarkers, whiteline poly radius rod bushings

  3. #1123
    Adios and vaya con dios ZAPFOOL!!'s Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Gadsden, AL
    Age
    37
    Posts
    4,470

    Victory Red
    2002 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by cammed goat View Post
    Ahhh...Molson Canadian.
    i hate you

  4. #1124
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    just bought my midnight tix to TF2!!!!

  5. #1125
    I like turtles GTP231's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Corn and Soybean fields
    Posts
    5,445

    Gray/ White
    10 Impreza 83 Thunderturd

    I'll be stealing them from you in a few hours

  6. #1126
    I like turtles GTP231's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Corn and Soybean fields
    Posts
    5,445

    Gray/ White
    10 Impreza 83 Thunderturd



  7. #1127
    I like turtles GTP231's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Corn and Soybean fields
    Posts
    5,445

    Gray/ White
    10 Impreza 83 Thunderturd


  8. #1128
    Awaiting Activation
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Philly+Glenmoore, Pa
    Age
    30
    Posts
    4,704

    Pewter Metallic
    2002 Trans Am WS6 M6 D1SC

    Finished my Strano spring install today!!!!!

    Yay!

    Re-used the stock crappy de tampons till I get my Koni's (ordering soon!)

    I just wanted to throw the springs in since I have them and wanted to lower my car for now. (Ride quality can wait )

    Heres the results.


  9. #1129
    I like turtles GTP231's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Corn and Soybean fields
    Posts
    5,445

    Gray/ White
    10 Impreza 83 Thunderturd

    Damn I thought about doing burnouts in Glenmoore today Looks ok

  10. #1130
    Super Moderator
    pajeff02's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Mansfield, PA
    Posts
    22,025

    Black & Blue
    '02 WS.6 / '07 Suburban

    Quote Originally Posted by TempleU_WS6 View Post
    Finished my Strano spring install today!!!!!

    Yay!

    Re-used the stock crappy de tampons till I get my Koni's (ordering soon!)

    I just wanted to throw the springs in since I have them and wanted to lower my car for now. (Ride quality can wait )

    Heres the results.

    Click for full size

    Lookin' good!

  11. #1131
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by TempleU_WS6 View Post
    Finished my Strano spring install today!!!!!

    Yay!

    Re-used the stock crappy de tampons till I get my Koni's (ordering soon!)

    I just wanted to throw the springs in since I have them and wanted to lower my car for now. (Ride quality can wait )

    Heres the results.

    Click for full size
    UGH! you went through all that work to do it again??? that's a cardinal sin!

  12. #1132
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    UGH! you went through all that work to do it again??? that's a cardinal sin!
    Were poor broke kids here!!!!
    The rears wont take an hour and the fronts will be 10000xs easier now

  13. #1133
    Awaiting Activation
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Philly+Glenmoore, Pa
    Age
    30
    Posts
    4,704

    Pewter Metallic
    2002 Trans Am WS6 M6 D1SC

    Quote Originally Posted by GTP231 View Post
    Damn I thought about doing burnouts in Glenmoore today Looks ok
    You should of! As soon as it was done the weather was amazing! It was a miracle really. The whole time I was working on it, it was shitty and rainy. But as soon as Im done its the best weather yet!

    Quote Originally Posted by pajeff02 View Post
    Lookin' good!
    Thanks man!

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    UGH! you went through all that work to do it again??? that's a cardinal sin!
    Letting those springs sit around, now thats a sin!

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    Were poor broke kids here!!!!
    The rears wont take an hour and the fronts will be 10000xs easier now
    Yeah exactly!

    The rear will take about 20 min. Its so easy.

    The fronts will be sooo much easier now too. I dont mind re-doing it because it'll be cake. Even the first time through it was really simple.

  14. #1134
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Ive been pricing everything for mine. Im going to beef up the 10 bolt and not drag race the car.

    Also rebuilding an ls1 to stock specs is outragous as well!!!

  15. #1135
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    eat me. mine took DAYYYYS b/c i broked stuffs.

  16. #1136
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    37
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    Ive been pricing everything for mine. Im going to beef up the 10 bolt and not drag race the car.

    Also rebuilding an ls1 to stock specs is outragous as well!!!
    i know a guy who will buy your rear end if it's decent condition for racing.

  17. #1137
    Awaiting Activation
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Philly+Glenmoore, Pa
    Age
    30
    Posts
    4,704

    Pewter Metallic
    2002 Trans Am WS6 M6 D1SC

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    Ive been pricing everything for mine. Im going to beef up the 10 bolt and not drag race the car.

    Also rebuilding an ls1 to stock specs is outragous as well!!!
    dam! Staaaalllll that shit!

  18. #1138
    I like turtles GTP231's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Corn and Soybean fields
    Posts
    5,445

    Gray/ White
    10 Impreza 83 Thunderturd


  19. #1139
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Nah. So far my plans are to get a good 347 going with ls6 springs and gm hotcam and brand new stock converter, 373s and to weld up the axle tubes and crap and get a good paint on the car and just cruise.

    I really dont feel like beating on the cars too much at the track. I have way too many projects and i think this is the way i need to go.

  20. #1140
    10 Years Strong cammed goat's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    North Jersey
    Posts
    11,488

    Phantom Black Metallic
    2004 GTO M6

    Quote Originally Posted by TempleU_WS6 View Post
    Finished my Strano spring install today!!!!!

    Yay!

    Re-used the stock crappy de tampons till I get my Koni's (ordering soon!)

    I just wanted to throw the springs in since I have them and wanted to lower my car for now. (Ride quality can wait )

    Heres the results.

    Click for full size
    Lookin damn nice!!

Page 57 of 85 FirstFirst ... 717273753545556575859606177 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. August Texas mini train..choo choo!!!
    By SandmanWs7 in forum Texas Members
    Replies: 287
    Last Post: 08-31-2009, 08:51 PM
  2. Bang bang choo choo train!!
    By nitrox28 in forum Almost Anything Goes
    Replies: 12
    Last Post: 03-14-2009, 09:32 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •