Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 49

WTF!!!! 4.50 a gallon here!!1

This is a discussion on WTF!!!! 4.50 a gallon here!!1 within the Almost Anything Goes forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; WTF!!!!!!!!!!!!! what the fuck is this mother fucking bull shit!!!!!!!!!!!! it just went to 4.50 a gallon here WHAT THE ...

  1. #1
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    33
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    WTF!!!! 4.50 a gallon here!!1

    WTF!!!!!!!!!!!!! what the fuck is this mother fucking bull shit!!!!!!!!!!!! it just went to 4.50 a gallon here WHAT THE MORHTER FUCKING SHIT!!!! my car is not going to move now, its going to sit here

  2. #2
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    $2.89 here.

  3. #3
    Senior Member Firehawk1120's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Dirty Jerzy
    Age
    44
    Posts
    1,038
    The alaskan pipe line got shut down it gives them another excuse to ass rape us.

  4. #4
    Rock-n-Roller White Rascal's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    OHIO Go Buckeyes!
    Posts
    539

    Arctic White
    '07 Trailblazer LT

    Quote Originally Posted by Zboner View Post
    WTF!!!!!!!!!!!!! what the fuck is this mother fucking bull shit!!!!!!!!!!!! it just went to 4.50 a gallon here WHAT THE MORHTER FUCKING SHIT!!!! my car is not going to move now, its going to sit here
    What's up with that? I'm just 60 miles north of you and it's only (only? yeah right) $2.99 here.

  5. #5
    Senior Member nitrox28's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Lexingon Kentucky
    Age
    47
    Posts
    1,726

    1997 Grand Cherokee
    1999 Firebird.

    2.99 here but I haven't been out today. Why did they shut down the pipeline? When did gas go up? We're actually pretty close to each other. Like 60 miles or so.

  6. #6
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    33
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    not sure my boss just called up and said it was 4.50 in Oxford man, rascal go check that shit out man. fucking nuts

  7. #7
    Rock-n-Roller White Rascal's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    OHIO Go Buckeyes!
    Posts
    539

    Arctic White
    '07 Trailblazer LT

    I just saw the prices in town like 10 minutes ago so who knows how high it is by now.
    The White Rascal SOLD
    Crank up the drums, crank up the bass,
    Crank up my Les Paul in your face!

  8. #8
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Martinsville, VA
    Age
    42
    Posts
    365
    1994 25th Anniversary T/A

    Glad I get to drive a company van.

  9. #9
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    33
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    yea he just called ten mins ago, ill find out tomorrow where he say it at and get the LD on everything, but for now im going to fill up or sell the car

  10. #10
    Impounded x-40oz-x's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Canada
    Posts
    1,287
    1981 g-Body

    Ok i just did the math.
    It's $1.20 a litre here in Canada and that equals to $4.54 a gallon.

    It's been 1.20 for the past month over here.
    Beat that!

  11. #11
    Impounded x-40oz-x's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Canada
    Posts
    1,287
    1981 g-Body

    I think my math was rite.

  12. #12
    Senior Member ss~zoso~ss's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    )
    Posts
    9,128

    SS: NBM, tan top
    1998-SS, 2010 Jetta TDI

    yes it was

  13. #13
    Senior Member ss~zoso~ss's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    )
    Posts
    9,128

    SS: NBM, tan top
    1998-SS, 2010 Jetta TDI

    ~3.8l to a gallon, 1.20 per L times 3.8 L /Gal = $4.56/Gal

  14. #14
    Window Licker Sassy Cassie's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Melbourne, FL
    Posts
    2,384
    Quote Originally Posted by Zboner View Post
    WTF!!!!!!!!!!!!! what the fuck is this mother fucking bull shit!!!!!!!!!!!! it just went to 4.50 a gallon here WHAT THE MORHTER FUCKING SHIT!!!! my car is not going to move now, its going to sit here
    You'd better still be making a trip down here!

  15. #15
    Senior Member KyleLs1's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Canada eh
    Posts
    3,534

    NBM
    99 TA

    Quote Originally Posted by x-40oz-x View Post
    Ok i just did the math.
    It's $1.20 a litre here in Canada and that equals to $4.54 a gallon.

    It's been 1.20 for the past month over here.
    Beat that!
    yep i feel that pain every week

  16. #16
    I don't sell out! blackSS01's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Wisconsin
    Posts
    5,558

    Black
    2001 Camaro SS M6

    I feel all your pain, fuck this bullshit crap junk. Great to pay these high prices on unemployment wage. Fucking economy were I am at is pure shit.
    ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐

    Man: The Mods you are fighting,
    they are the biggest Men I have ever seen. I
    wouldn't want to fight them!

    Me: That is why no one will remember your name!

  17. #17
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    STFU Zboner you screaming old lady. Oh gas is expensive!...no shit Sherlock...tell us something we don't know....Frog People are stupid.

  18. #18
    "now,you pissed us off!!" Trouble maker's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Dyer, Indiana
    Posts
    886
    Quote Originally Posted by Firehawk1120 View Post
    The alaskan pipe line got shut down it gives them another excuse to ass rape us.
    yeah that really makes the fuel that is already sitting in the tanks at the gas stations automatically go up!!how do they explain that??

  19. #19
    I am Useless Ice Spiral's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Planet Earth
    Age
    35
    Posts
    1,316
    its 2.84 gallon here.

    if you've got a ski mask and a screwdriver, gas is on the house.


  20. #20
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Quote Originally Posted by Sarge View Post
    STFU Zboner you screaming old lady. Oh gas is expensive!...no shit Sherlock...tell us something we don't know....Frog People are stupid.
    Your making me DIE!!!! LMFAO!!1

    BTW are you sleep typing again!!!lololol Just joking!!!

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. GM CEO advocates $1.00 per gallon Fed gas tax hike
    By BdAsBrd01 in forum Political / Debate Forum
    Replies: 34
    Last Post: 06-12-2011, 07:55 PM
  2. $5.00 a gallon
    By Sarge in forum Almost Anything Goes
    Replies: 19
    Last Post: 02-02-2009, 04:52 AM
  3. Gas Could be....less $1.50 a gallon?!?!?!?!?!?
    By FORD RECOVERY EXPERT in forum Almost Anything Goes
    Replies: 6
    Last Post: 07-06-2008, 05:57 PM
  4. 7 dollars a gallon
    By derrinx in forum Almost Anything Goes
    Replies: 54
    Last Post: 06-30-2008, 07:34 AM
  5. Yeah so.....gas is $3.19 a gallon here.
    By nitrox28 in forum Almost Anything Goes
    Replies: 31
    Last Post: 05-18-2007, 05:51 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •