Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 61

Yeah she's got a big hood:]

This is a discussion on Yeah she's got a big hood:] within the Member's Rides forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by taylorr12 you get use to it really quick. I like it now, I didn't at first but ...

  1. #21
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    you get use to it really quick. I like it now, I didn't at first but when this thing blows up I plan on putting a 496 or 454 in it. So then I'll already have the hood.
    a 454 doesnt need that big of a hood,,,,and a 496??? what block is that? isnt that lsx territory ?

  2. #22
    I see Yello and I like it 02cetransam's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    2,066

    yellow
    02 Collector Trans Am





    your car reminds me of this one. I dunno, I wonder how it would look on a CETA. lol.

  3. #23
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    Yeah but then people wouldn't be bugging me so much, I could say I have a bbc then and maybe people would be telling me my hood is dumb,hah.454 bored 40 over. haha at the red ta.

  4. #24
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    Yeah but then people wouldn't be bugging me so much, I could say I have a bbc then and maybe people would be telling me my hood is dumb,hah.454 bored 40 over. haha at the red ta.
    personally man..more power to ya...dont worry about people think about your car..becuase truth is you have a fast car..and many people would nut over having one.

  5. #25
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    I guess. I think it makes it worse that im a girl:]

  6. #26
    NY Representative basballny2's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    NeW YoRk
    Posts
    3,393

    Red
    2001 ws6

    ooo pics? haha

  7. #27
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    I guess. I think it makes it worse that im a girl:]
    so we cant say..you must be compensation for something then can we

  8. #28
    I see Yello and I like it 02cetransam's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    2,066

    yellow
    02 Collector Trans Am

    http://www.myspace.com/taylorisballin

    taylor.. your 16 and drive a ws6? very impressive

  9. #29
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    personally i am a purest sorta...i dont like the thought of bbcs in the 4th gen f-body...they came with sbc so keep it like that..same with carbs..and even the rear ends...even tho i am sure down the road i will a 9" in..unless i get this internship next summer ..which would lead into a job after college..90k+ starting off in which case i would go for a 05 z06

  10. #30
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    Yeah but if it blows up im not going to put the same thing back in it. At least I wouldn't put a 347 in it,haha. But yeah I got my car becuase my dad died and was always into camaro's and a g-body's. Well i didn't want no malibu so I wanted either a camaro or trans am and bascially it was just the first one i found that was black with t-tops i bought so that's how i got the ta ,and my mom is into cars to so she let me buy the car with my inhertence money with no bitching:]

  11. #31
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    Yeah but if it blows up im not going to put the same thing back in it. At least I wouldn't put a 347 in it,haha. But yeah I got my car becuase my dad died and was always into camaro's and a g-body's. Well i didn't want no malibu so I wanted either a camaro or trans am and bascially it was just the first one i found that was black with t-tops i bought so that's how i got the ta ,and my mom is into cars to so she let me buy the car with my inhertence money with no bitching:]
    good deal. put a 408 or 454 in it.

  12. #32
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    I don't know. Hopefully i got awhile till she blows anyways.

  13. #33
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    I don't know. Hopefully i got awhile till she blows anyways.
    it shouldnt blow if you take care of it..the rear end and tranny will before anything

  14. #34
    Consumer of kraut SiggyZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Tulsa
    Posts
    4,773

    Light Pewter Metallic
    y2k 8-cylinder catfish

    Welcome and congrats on the car!

    2000 Chevrolet Camaro Z28 A4 - Light Pewter Metallic
    Direct Flo lid, SLP Loudmouth, Bassani Offroad Y-Pipe, BMR strut tower brace, BMR subframe connectors, shift points tune and !EGR

    2011 Kia Forte EX A6 Sportmatic - Titanium Silver Metallic

  15. #35
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    36
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    hey, you're from cincinnati! welcome to the board. I live in NKY. Where are you from? I thought that looked like edgewater!


    sooo uh....wanna be in teh 2009 calendar?

  16. #36
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    pshh rear end and tranny are long gone,haha.

  17. #37
    Senior Member taylorr12's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    .
    Posts
    1,526
    I live by coney island. I use to live in alexandria but moved.

  18. #38
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by third_shift|studios View Post
    hey, you're from cincinnati! welcome to the board. I live in NKY. Where are you from? I thought that looked like edgewater!


    sooo uh....wanna be in teh 2009 calendar?
    tss want to be in the prison?

    she is only 16

  19. #39
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    36
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by fordownsall View Post
    were you driving that yesterday in taylor mill or alexandria kentucky? i saw a ta yesterday with a big ass hood
    Quote Originally Posted by taylorr12 View Post
    Yeah I sure was. Everyone can happily give there opinions but im keeping the hood. I like it:]
    i've seen it on 471 too, that thing is hard to miss!

  20. #40
    Detailing + Design third_shift|studios's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pittsburgh, PA
    Age
    36
    Posts
    21,719

    My life is a
    Ben Stiller movie.

    Quote Originally Posted by shady milkman View Post
    tss want to be in the prison?

    she is only 16
    age is just a number

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. yeah...
    By xTAWS6X in forum General Help
    Replies: 3
    Last Post: 06-15-2010, 05:42 PM
  2. F*** yeah
    By JHayesLS1 in forum Almost Anything Goes
    Replies: 16
    Last Post: 08-11-2009, 08:12 AM
  3. yeah i'm new too
    By 15T01Z28 in forum New Member Introductions
    Replies: 4
    Last Post: 02-25-2007, 09:13 AM
  4. Yeah, another new guy!!
    By FtnFireW/NOS in forum New Member Introductions
    Replies: 3
    Last Post: 08-06-2006, 08:23 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •