Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 41 to 60 of 196

New SOM SS

This is a discussion on New SOM SS within the Member's Rides forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Originally Posted by 98maro Post pix b4 & after bro when ur done. Ill be sure to take lots of ...

  1. #41
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by 98maro View Post
    Post pix b4 & after bro when ur done.
    Ill be sure to take lots of pics inside and out
    Last edited by tatertot91; 02-08-2011 at 03:35 PM.

  2. #42
    Veteran Blackbird WS6's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    van down by the river
    Posts
    1,937
    Quote Originally Posted by tatertot91 View Post
    Ill be sure to take lots of pis insde and out
    if you makes it that far this time around

  3. #43
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by Blackbird-WS6 View Post
    if you makes it that far this time around
    Lmao when I get that itch for a vette again

  4. #44
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    Quote Originally Posted by tatertot91 View Post
    Ill be sure to take lots of pics inside and out
    Nice man. We all want to see how it's gonna look at the end.

    Soon I'll be makin a thread bout my car. Since day 1 when I got it. It was on the same condition as yours,
    00 ss blk m6 " STOCK" strano springs, slp bilstein shocks, adj LCA, adj panhard bar, relocation brackets, 2 point SFCs welded,OEM zo6 rims black, magnaflow exhaust, CME exhaust,E/cutout, slp grille, custom front plate mount, HIDs, whistler mod, side moldings delete, slp air lid, ported and polished TB, strut tower brace, 3.73s gears, and some other parts to list!
    next to come,4.10s,ls7 clutch, ms3 or 228r cam, ported 243s, ls6 intake, ls6 oil pump. ls2 timing chain, longtube headers no cats, with a tune..
    02 tahoe Z71 blacked out
    00 jeep grand Cherokee limited on 22s.
    07 Dodge Charger R/T Inferno Red, Sold
    98 z28 red m6 sold
    07 zx6r ninja flat/black sold
    08 zx6r ninja sold

  5. #45
    megs 02sunsetorangeZ's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Decatur Tx
    Posts
    1,167

    sunset orange
    2002 Camaro Z28

    nice car! love the color lol

  6. #46
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by 02sunsetorangeZ View Post
    nice car! love the color lol
    Thanks. Would expect you to like it haha

  7. #47
    Member Z28Nathan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Paris, TX
    Posts
    140

    Black
    2001 Camaro SS

    beautiful SS, i love that color

  8. #48
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by Z28Nathan View Post
    beautiful SS, i love that color
    Quote Originally Posted by 02Blackbird View Post
    Looks good
    Thanks guys


    Just an update for stuff on the way

    ordered myself

    From tick-performance

    • Complete Monster Stage 3 Clutch Kit with 28LB Flywheel
    • Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit
    • Tick Performance Remote Clutch SPEEDbleeder Line
    • GM Style Slave Cylinder (F-Body Type)
    • Throwout Bearing
    • Pilot Bearing
    • Clutch Alignment Tool
    • GM PP & FW Bolts
    • SLP Leather shift knob

    Also bought a porter cable random orbital kit, swirl remover, several pads, polishes, sealants, wax, and microfiber cloths

    Gonna be ordering an MGW Shifter, ARH LTs/ORY, catback (not sure what yet), and gonna take care of the tint on the car within the next three months. From then on will be cosmetic.

  9. #49
    Member Z28Nathan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Paris, TX
    Posts
    140

    Black
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by tatertot91 View Post
    Thanks guys


    Just an update for stuff on the way

    ordered myself

    From tick-performance

    • Complete Monster Stage 3 Clutch Kit with 28LB Flywheel
    • Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit
    • Tick Performance Remote Clutch SPEEDbleeder Line
    • GM Style Slave Cylinder (F-Body Type)
    • Throwout Bearing
    • Pilot Bearing
    • Clutch Alignment Tool
    • GM PP & FW Bolts
    • SLP Leather shift knob

    Also bought a porter cable random orbital kit, swirl remover, several pads, polishes, sealants, wax, and microfiber cloths

    Gonna be ordering an MGW Shifter, ARH LTs/ORY, catback (not sure what yet), and gonna take care of the tint on the car within the next three months. From then on will be cosmetic.
    looks like you are going to take care of her.

  10. #50
    Veteran Blackbird WS6's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    van down by the river
    Posts
    1,937
    Quote Originally Posted by tatertot91 View Post
    Thanks guys


    Just an update for stuff on the way

    ordered myself

    From tick-performance

    • Complete Monster Stage 3 Clutch Kit with 28LB Flywheel
    • Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit
    • Tick Performance Remote Clutch SPEEDbleeder Line
    • GM Style Slave Cylinder (F-Body Type)
    • Throwout Bearing
    • Pilot Bearing
    • Clutch Alignment Tool
    • GM PP & FW Bolts
    • SLP Leather shift knob

    Also bought a porter cable random orbital kit, swirl remover, several pads, polishes, sealants, wax, and microfiber cloths

    Gonna be ordering an MGW Shifter, ARH LTs/ORY, catback (not sure what yet), and gonna take care of the tint on the car within the next three months. From then on will be cosmetic.
    good stuff...dont ask how i know

  11. #51
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by Z28Nathan View Post
    looks like you are going to take care of her.
    Ohh yeah, i cant wait for this stuff to come in. Just wish i didn't have such crappy work hours otherwise i'd have some things taken care of already.
    Quote Originally Posted by Blackbird-WS6 View Post
    good stuff...dont ask how i know
    I went with the LS7 last time around and liked it but i've heard lots of good things about monster i had to give em a try. What flywheel did you get?

  12. #52
    megs 02sunsetorangeZ's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Decatur Tx
    Posts
    1,167

    sunset orange
    2002 Camaro Z28

    haha yep i like it when its over cast looks good

  13. #53
    515 HP TrickFlow Package BADASS2000SS's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Palm Beach, FL
    Age
    40
    Posts
    1,702

    440 RWHP / 410 TQ
    2000 SLP CAMARO SS

    Maybe I will actually get to see this one! If Kahanna comes to get those rims, we are definetly getting together! You are going to have to let me know how you like that clutch, its about time mine gets one also! Congrats Alex, I know how much you missed the Z!
    2000 SLP Camaro SS M6 * 515 HP TrickFlow Package * FAST 92 MM Intake * Nick Williams 92 MM TB * Volant CAI * Granatelli MAF * Full Custom True Dual Exhaust with X-Pipe * Tuned by Breathless Performance

  14. #54
    Senior Member 2001camaroSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Greenwood, IN
    Posts
    3,508

    Light Pewter Metallic
    2001 Camaro SS

    any luck with getting anything done so far?

  15. #55
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by BADASS2000SS View Post
    Maybe I will actually get to see this one! If Kahanna comes to get those rims, we are definetly getting together! You are going to have to let me know how you like that clutch, its about time mine gets one also! Congrats Alex, I know how much you missed the Z!
    Yeah, hopefully i get around to checking yours out as well. I'll let you know how the clutch goes, read pretty good things about it, little chatter in the break in period but it's supposed to be a really nice setup. And yep, this one reminds me a lot of my Z, fills the void pretty good.
    Quote Originally Posted by 2001camaroSS View Post
    any luck with getting anything done so far?
    Not yet, gonna clean her up real good tomorrow, but as for the parts they should be here later this coming week. Not gonna be til at least next weekend or the weekend after latest till it all gets done.

    Gonna try and polish, seal, and wax it tomorrow. Also want to clean up the headlights and engine bay. Been real busy working so hopefully i get it all done tomorrow, plus i wasn't home all day today.

  16. #56
    Senior Member 2001camaroSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Greenwood, IN
    Posts
    3,508

    Light Pewter Metallic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by tatertot91 View Post
    Not yet, gonna clean her up real good tomorrow, but as for the parts they should be here later this coming week. Not gonna be til at least next weekend or the weekend after latest till it all gets done.

    Gonna try and polish, seal, and wax it tomorrow. Also want to clean up the headlights and engine bay. Been real busy working so hopefully i get it all done tomorrow, plus i wasn't home all day today.
    looking forward to seeing pictures of the transformation.

  17. #57
    Yeah baby! Yeah! silverWS6's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    okc
    Posts
    2,571

    Silver 2002 WS.6
    Red 1989 Formula

    Waiting for pics tater...

  18. #58
    Senior Member 2001camaroSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Greenwood, IN
    Posts
    3,508

    Light Pewter Metallic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by silverWS.6 View Post
    Waiting for pics tater...
    you and me both. he sounds like he's pretty busy tho.

  19. #59
    Senior Member tatertot91's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Coral Springs, Fl
    Posts
    5,773

    Sunset Orange Metalic
    2001 Camaro SS

    Quote Originally Posted by 2001camaroSS View Post
    you and me both. he sounds like he's pretty busy tho.
    Been working late nights so haven't had a whole lot of time to do much. Spent Sunday washing, polishing, and sealing the paint so the paint looks pretty damn good but I really need to get to the headlights. Cluth, master, and slave came in the mail today. Should be going in Thursday, work has me so busy I'm having it done by my mechanic. Also haven't gotten ay pics since I lent my camera out. Ill get some with my friends camera later though, promise

  20. #60
    Member norm43a's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    DFW, Texas
    Age
    63
    Posts
    289

    Mystic Teal Metallic
    1998 Z-28, 2010 SS

    Haven't posted in a while. Just an update.

    98 Z28 M6 - Mystic Teal Metallic - Stock
    10 SS M6 - Red Jewel Tint, Solid Black center stripes and hockey sticks on the side - stock (for now)

Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •