Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 93

Another live one! haha

This is a discussion on Another live one! haha within the Member's Rides forums, part of the Off - Topic / Discussion forums category; Yep i'm new at this site.....Living in the Dallas area. I'll have pictures of my baby gurl up soon! (Camaro ...

  1. #1
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Another live one! haha

    Yep i'm new at this site.....Living in the Dallas area. I'll have pictures of my baby gurl up soon! (Camaro SS).....anyone know if the car meet at GB and Coit is goin on tonight???? Or just hit me back if ya wanna chat!

    laters

  2. #2
    Blown, Stroked, & Sprayed

    Ed Blown Vert's Avatar
    Join Date
    Aug 1999
    Location
    San Diego, Ca
    Posts
    50,747

    Black
    383 Procharged & N20 Vert

    Welcome

  3. #3
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Thanks




  4. #4
    Story of My Life!! BIG D's SS's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Commerce Ga
    Age
    40
    Posts
    4,995

    Black, Blue
    07 TBSS, 07 GSXR1000

    Welcome aboard. Hope you enjoy your stay.

  5. #5
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Thanks! Say how did you get your car to turn and stuff (your white camaro).......if it's easy enough to explain........thanks!

  6. #6
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    31
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    hello, have a good one on here

  7. #7
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Thanks!!

    ~Shelby

  8. #8
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    31
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    5 more posts and u can put pictures up

  9. #9
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    So what constitutes a "post" ? Like is the one i did originially a post? (another live one).........Or do you mean like replies and stuff. Sorry, just new at these forum things..........preciate the info

  10. #10
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    31
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    a reply is one also, and starting a thread is one, it keeps count on the left side under your name and location. see?

  11. #11
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    ahhh, i see........so looks like i have enough now,thanks to you, lol........
    So do I just copy and paste a picture into a message and then when i hit reply it will show up? I cant do it until i get home (i'm at work now).....Wow, you live way up North.....How's the weather there. It's 78 degrees with some over cast........

  12. #12
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    wow you have alot of posts....lol....I just saw

  13. #13
    Member 97PredatorTA's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tinley Park, IL
    Age
    32
    Posts
    158

    Black
    '97 Trans Am

    I've never posted pictures of my car, but I think you have to host them somewhere (like Cardomain or something) and then you can link to them. Not totally sure though.

    But welcome to the forum.

  14. #14
    Blown, Stroked, & Sprayed

    Ed Blown Vert's Avatar
    Join Date
    Aug 1999
    Location
    San Diego, Ca
    Posts
    50,747

    Black
    383 Procharged & N20 Vert

    Quote Originally Posted by ShelbySS
    ahhh, i see........so looks like i have enough now,thanks to you, lol........
    So do I just copy and paste a picture into a message and then when i hit reply it will show up? I cant do it until i get home (i'm at work now).....Wow, you live way up North.....How's the weather there. It's 78 degrees with some over cast........
    You can also attach some to your post

  15. #15
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Yeah well i tried to and it said it was too large.....ugh, all of this is just so confusing!

  16. #16
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    31
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    Quote Originally Posted by ShelbySS
    ahhh, i see........so looks like i have enough now,thanks to you, lol........
    So do I just copy and paste a picture into a message and then when i hit reply it will show up? I cant do it until i get home (i'm at work now).....Wow, you live way up North.....How's the weather there. It's 78 degrees with some over cast........

    it was the same here today also. raining midday and then after work got out it was very sunny about 75ish, na im not that far north, lol


    yes u can put them on car domain and have them host it then copy and paste it on here thats what i always do with mine

  17. #17
    Senior Member Zboner's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    cincinnati/northern ky
    Age
    31
    Posts
    9,045

    Black
    99 SS

    Quote Originally Posted by ShelbySS
    wow you have alot of posts....lol....I just saw
    yea been around for a bit on here. i do this at work when no paperwork has made it my way. nice lookin car from what i can see and i nice looking girl to go along with it. it seems to me that most chicks seem to follow or hang around with the "ricer" crowd and not much of the domestic stuff, but hey cool another hot chick with a SS

  18. #18
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Deadwood City
    Age
    32
    Posts
    46

    Black
    1998 Camaro Z28

    so do you drink that coffee and drive your car at the same time?

  19. #19
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Quote Originally Posted by LS1King
    so do you drink that coffee and drive your car at the same time?
    LOL....actually sometimes i do.

  20. #20
    Senior Member ShelbySS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Denton (Dallas, TX)
    Age
    37
    Posts
    1,206

    Dark Gray 02 Tahoe
    A few too many Lsx's!

    Quote Originally Posted by Zboner
    yea been around for a bit on here. i do this at work when no paperwork has made it my way. nice lookin car from what i can see and i nice looking girl to go along with it. it seems to me that most chicks seem to follow or hang around with the "ricer" crowd and not much of the domestic stuff, but hey cool another hot chick with a SS

    Really huh? I dont know why they would hang out with the ricer's...i laugh at those cars....haha...What is better than an all american muscle car??? Okay so lets just say i'm one smart chica w/a "non racer" Haha!

    "like a rock"

Page 1 of 5 12345 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. haha, We live in San Diego.....spring cruise!!
    By 35thLS1 in forum Western Members
    Replies: 215
    Last Post: 04-14-2009, 12:18 PM
  2. new guy haha
    By Hawaiianz28 in forum New Member Introductions
    Replies: 4
    Last Post: 08-03-2008, 10:56 PM
  3. 1 reason to live where i live
    By krese in forum Almost Anything Goes
    Replies: 20
    Last Post: 03-03-2008, 01:46 PM
  4. Haha
    By OnEbAdReDSS in forum Drag Racing
    Replies: 3
    Last Post: 08-08-2007, 12:26 PM
  5. srt-4 haha
    By silverz28camaro in forum Kill Stories
    Replies: 14
    Last Post: 04-26-2006, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •