Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 34 of 34

Crap, what did I do to my TA??

This is a discussion on Crap, what did I do to my TA?? within the General Help forums, part of the LSx Technical Help Section category; did you lift it yet ?...

  1. #21
    Senior Member Danger731's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    Indy
    Posts
    6,712
    did you lift it yet ?

  2. #22
    Senior Member Hurley711's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Earth
    Age
    41
    Posts
    3,362

    414 RWHP 395 RWTQ
    00 Black Ram Air Trans Am

    out on myn route at work now, brother in law jacked it up yesterday and looked around under there, haven't checked the the torque arm yet, maybe 2night. When I got to work I let her sit for 2 mins than started it and it fired right up again. the grind was still there during 1st gear startup

  3. #23
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Quote Originally Posted by Hot Black Trans-Am View Post
    Now you know to leave the fat chicks on the curb!!!

  4. #24
    2002 Formula Firehawk 96z28's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    San Diego CA
    Age
    35
    Posts
    1,321

    Black
    2002 Formula Firehawk

    man talk about bringing an old ass thread back to life

  5. #25
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    i read it and thought it was funny you shouldnt have said anything becuase you just bumped it if it pisses you off so bad now buddy

  6. #26
    Senior Member Hurley711's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Earth
    Age
    41
    Posts
    3,362

    414 RWHP 395 RWTQ
    00 Black Ram Air Trans Am

    My man! I came back from the dead now my threads do too!!! BTW, nothing was ever foudn wrong, the noise went away on its own!!

  7. #27
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    haha hey thats wat you get when your rollin with 2 fatt chicks in the back and hell yea ls1 is dead without your funny ass comments especially along with that one kids anual softball game

  8. #28
    Member ezwip's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    purgatory
    Posts
    354

    Black
    02 Z28 M6

    I wonder if he ever got the problem fixed, cuz I saw some fatties earlier that need some lovings.

  9. #29
    Senior Member Hurley711's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Earth
    Age
    41
    Posts
    3,362

    414 RWHP 395 RWTQ
    00 Black Ram Air Trans Am

    Quote Originally Posted by ezwip View Post
    I wonder if he ever got the problem fixed, cuz I saw some fatties earlier that need some lovings.
    Leave my mom and sister out of this!!

  10. #30
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Red face

    QUOTE=Hurley711;1501265]Leave my mom and sister out of this!![/QUOTE



    what about the wife?

  11. #31
    Senior Member Hurley711's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Earth
    Age
    41
    Posts
    3,362

    414 RWHP 395 RWTQ
    00 Black Ram Air Trans Am

    Quote Originally Posted by jd1666 View Post
    QUOTE=Hurley711;1501265]Leave my mom and sister out of this!![/QUOTE



    what about the wife?
    She's dead thanks for the reminder dik

  12. #32
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    lmao, dude do you just sit there and think of the funny shit to say your probably the funniest guy on here
    Last edited by jd1666; 06-06-2008 at 09:17 PM.

  13. #33
    Senior Member bills98ta's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    St Thomas, PA
    Posts
    5,047

    White
    1998 Trans Am

    Wow.... I was subscribed to this also !!! LOL !!!

  14. #34
    Veteran 0rion's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ohio
    Posts
    22,519

    98 Formula
    06 duramax

    it's ran it's course.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. PCV crap
    By zeetwentyeight in forum General Help
    Replies: 11
    Last Post: 10-17-2011, 04:15 AM
  2. Try this crap around me....
    By SMWS6TA in forum Political / Debate Forum
    Replies: 70
    Last Post: 07-15-2010, 05:30 PM
  3. Oh Crap
    By GTP231 in forum Almost Anything Goes
    Replies: 4
    Last Post: 02-16-2008, 09:10 PM
  4. who comes up with this crap?
    By 02cetransam in forum Almost Anything Goes
    Replies: 35
    Last Post: 07-03-2007, 05:11 PM
  5. Crap...
    By Black 2000 SS in forum Camaro / SS
    Replies: 4
    Last Post: 01-14-2007, 02:56 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •