Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 72

Well Sarge was right....

This is a discussion on Well Sarge was right.... within the GTO forums, part of the Vehicle Specific category; Anymore news folks?...

  1. #41
    Smiles for 9.5 Years cammed goat's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Paterson/Ridgewood, NJ
    Posts
    11,474

    Phantom Black Metallic
    2004 GTO M6

    Anymore news folks?


    extreme dimensions, driveshaft shop, harrop, hid(35watt/6k) lows, hurst, k&n, led fogs, maverick man, mishimoto, nitto, revshift, slp, stern st-1, smoked sidemarkers, whiteline poly radius rod bushings

  2. #42
    Junior Member BYOFICR's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    BATON ROUGE
    Posts
    43

    QSM
    04 gto

    nope thier chicken shit told them to f off when i proved them wrong and no response go figure '''

    hey mitch john is looking in tbss forums for ya lol he wants ya back

  3. #43
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Yea I PMed him. I told him a MAY come back JUST to the LA Herd Forums AFTER everyone forgets about it. But im still undecided yet.


    But yea...a few people are still making their smart ass remarks and wont let it go. Its easy for most of those PUSSIES to talk shit when they are backed up by 50 people. But it would be a different story one on one. :-)

  4. #44
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    I met HRJ from ls1gto.com. Biggest man pussy on the planet. But boy he can talk some shit from behind that keyboard.

  5. #45
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Yea ill see him this weekend at a Big Carshow. Ill see how he acts. He was talking a little shit too. But couldnt tell if he was picking or not.

    See they have ALOT of people like that around here(Local not here on LS1). You meet them in person and they are cool as hell and nice to talk too. But behind that keyboard they become "Keyboard Pussys"

  6. #46
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    You'll see HRJ? Tell him Sarge said "Fuck you you one armed man pussy bitch".
    He knows where I am.

  7. #47
    Junior Member BYOFICR's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    BATON ROUGE
    Posts
    43

    QSM
    04 gto

    yea i am so tempted to post up but damn hate to start all over again

  8. #48
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Quote Originally Posted by Sarge View Post
    You'll see HRJ? Tell him Sarge said "Fuck you you one armed man pussy bitch".
    He knows where I am.
    Ok if he comes to the car show ill tell him. He said hes coming to N.O. because of a Poker Tourny.

  9. #49
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    Internet bad ass's boil my blood. Him and Doric are two of the biggest real life pussy boys and acted like king shit under the old management. Now they are just another set of homo's.

  10. #50
    Junior Member BYOFICR's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    BATON ROUGE
    Posts
    43

    QSM
    04 gto

    Quote Originally Posted by Sarge View Post
    Internet bad ass's boil my blood. Him and Doric are two of the biggest real life pussy boys and acted like king shit under the old management. Now they are just another set of homo's.
    lol wish dat b doric would come to a poker turney here

  11. #51
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    Both of them would shit themselves if I walked up. Chris White would start crying. That is the bitch I want to meet. Chris White. What a penis.

  12. #52
    Member The Silver Goat's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Dearborn Michigan
    Posts
    253

    Qucik Silver Metalic
    2004 GTO - M6

    There all a bunch of junior jacko$$'s. I posted some numbers from a tune at local shop and all of sudden everybody starts talking about what a bunch bs numbers.

    One of them lived on the other side of state, so I told I'd meet over there... Hell I bought the car over there so I'd be glad to meet up with him and shove his balls down his throat. I sent my address in case he ever came over to east side. Bunch of bs responses

    Agreed - big tough guys behind a key board with capers to back it up

  13. #53
    Veteran 0rion's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ohio
    Posts
    22,520

    98 Formula
    06 duramax

    THIS should help you guys out.

  14. #54
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch


  15. #55
    Smiles for 9.5 Years cammed goat's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Paterson/Ridgewood, NJ
    Posts
    11,474

    Phantom Black Metallic
    2004 GTO M6

    O...M...G...!!!

    I used to get flamed by one @$$clown for using OMG on the "other" forum. We use that here. So FK them. Posting sh1t about "I'll park away from everybody cuz I don't want my car on Photobucket or MySpace." Then at Whiskey he'd be all friendly. I thank God I never went into the military. Here in NJ the military folks talk MAJOR sh1t. I DON'T. I try to get along with people I meet. NOT spread lies to folks to make myself look innocent. The FAT FK used to tell me NO ONE in GONE were my friends and they all thought there was something wrong with me. Yeah, huh? That's why I have some GONE friends on my MySpace right? Now this fat blob wants to stalk me through everyone elses profile that isn't set to private like mine. When the OTB shows come around, and I'm NOT there, he'll have ALOT to answer for and ALOT of fingers pointed at him. AND THE DOOSH ISN'T EVEN BLACK LIKE ME...HE'S EGYPTIAN!!! The last negro who thought he could lock horns with me got caught and brought to trial where the judge crucified him for assaulting me when I was a First Responder for Ridgewood PD years ago. He was found GUILTY and I almost had the pleasure of watching the punk get his head shot off by a Franklin Lakes cop. So, if this dooshbag thinks he is invincible HE IS DEAD WRONG. And I see he sent someone here, for what reasons I do not know.

    CJGC you lied to my face but called me your friend. NO LOGIC IN THAT WHATSOEVER.

    YOU WERE RIGHT ABOUT ONE THING...I AM A FIRESTARTER!!!!!!!!!

    LONG LIVE THE NIGHT!!!!!!!

  16. #56
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Quote Originally Posted by BYOFICR View Post


    lol wish dat b doric would come to a poker turney here
    I would have to take $250 out of my savings to get me out of Jail. Then when they find out my training history ill be right back in jail.lol

  17. #57
    Smiles for 9.5 Years cammed goat's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Paterson/Ridgewood, NJ
    Posts
    11,474

    Phantom Black Metallic
    2004 GTO M6

    Quote Originally Posted by Stone Cold Goat View Post
    I would have to take $250 out of my savings to get me out of Jail. Then when they find out my training history ill be right back in jail.lol
    Enjoy the new house. Keep the $250.

  18. #58
    BAHHBYE Stone's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gonzales, La
    Posts
    2,862

    06 PBM GTO(458WHP)SOLD!!
    06 TR GTO~476WHP 425TRQ

    Quote Originally Posted by cammed goat View Post
    Enjoy the new house. Keep the $250.
    LOL

  19. #59
    Junior Member BYOFICR's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    BATON ROUGE
    Posts
    43

    QSM
    04 gto

    here ya go http://www.ls1gto.com/forums/showthread.php?t=313763 what the hell? I am threw with this bs
    I dont care what happens im sticking with the la heard and thats it. I dont know what happend but looked like they tried jumping regionals over thier again. I am not tryin to start cross site wars just thought everybody should know whats goin on behind everybody's back
    Last edited by BYOFICR; 05-15-2009 at 01:19 PM.

  20. #60
    Grand Imperial Wizard Sarge's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas Department of Corrections
    Posts
    18,129
    Retired Outlaw Sum Bitch

    LOL...So I am so old I'm gonna fall over huh? Wouldn't he shit his lil Floridian pants. Oh well.....I do agree we don't need no cross forum "wars" bullshit. Let them air on my ass and ls1.com but don't need that faggot StormSigma pussy spamming over here and we wont be spamming over there and everybody can be happy.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

LinkBacks (?)

  1. 06-20-2012, 12:50 PM

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Sarge?
    By 67CamaroRSSS in forum Almost Anything Goes
    Replies: 68
    Last Post: 04-28-2010, 06:36 AM
  2. hey sarge just for.
    By 1fastcamarosss11 in forum Almost Anything Goes
    Replies: 32
    Last Post: 02-28-2007, 10:54 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •