Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 63

Will i still beat him?

This is a discussion on Will i still beat him? within the Kill Stories forums, part of the Racing Forums category; It's a cheap way for big horsepower, but it only lasts as long as the bottle lets you and if ...

  1. #21
    15 sec. Oh yeah, its fast UTVols98's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Forest Lake, MN
    Age
    38
    Posts
    488

    maroon
    2000 Z28

    It's a cheap way for big horsepower, but it only lasts as long as the bottle lets you and if it's used wrong, it's bye, bye engine.

  2. #22
    ls1 freak?? NICK SS's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    visalia ca
    Age
    32
    Posts
    53

    pewter
    2001 SS Camaro

    i just have lt ory btb st slp ca an a tune how much rwhp do think i got

  3. #23
    Senior Member big hammer's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    manitoba, canada
    Posts
    1,731

    silver
    2002 ws6

    get some drag radials and smoke him out of the hole. he'll freak out and hit the juice in 1st gear. he'll spin like a bitch, the freak out more and powershift into second only to spin even more. you'll beat him acros the line but he may have a higher trap speed.

  4. #24
    15 sec. Oh yeah, its fast UTVols98's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Forest Lake, MN
    Age
    38
    Posts
    488

    maroon
    2000 Z28

    Quote Originally Posted by NICK SS View Post
    i just have lt ory btb st slp ca an a tune how much rwhp do think i got
    330-340ish to the wheel.

    Just giving ya shit before. We all start somewhere.

    Get some nitrous and you'll probably get addicted to it.
    Last edited by UTVols98; 07-17-2010 at 08:03 AM.

  5. #25
    Senior Member big hammer's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    manitoba, canada
    Posts
    1,731

    silver
    2002 ws6

    Quote Originally Posted by UTVols98 View Post
    330-340ish to the wheel.

    Just giving ya shit before. We all start somewhere.

    Get some nitrous and you'll probably get addicted to it.
    nitrous is a drug!


    really--- it is a drug.

  6. #26
    Awaiting Activation
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    odessa,texas
    Posts
    1,056

    69 hugger orange
    98 z28

    Quote Originally Posted by NICK SS View Post
    hey what u got done 2 your silver ws6 chick tell that guy wit the stang nos is cheater spray i hate when punks use that shit
    how is it cheating?Racing has always been about whoo has the most money or the best setup

    run what you brung and hope that you have enough

  7. #27
    ls1 freak?? NICK SS's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    visalia ca
    Age
    32
    Posts
    53

    pewter
    2001 SS Camaro

    i got 2 195k so no nos 4 me i do need get drags i cant hook up from a dig at all i hook at 55

  8. #28
    Exalted Cyclops 67CamaroRSSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    5,824

    2002 Z28 A4 NBM
    Sadly now demodded :(

    My mods? See sig...
    67 Camaro: K-K + 797-z (look it up), 454/Th400/4.10 12-bolt = 6mpg, PS/PDB/PW tilt, tach, gauges...

    2005 Corvette LS2/M6 Magnetic Red Metallic (What else would it be?) w/ Cashmere interior

    2002 Z28: NBM/Tan, MTI smooth lid, smooth bellows, !AIR, !cats, 1-3/4" QTP SS LT's, 2-1/2" TD's with X-pipe, MagnaFlows dumped at axle, custom welded SFC's, MidWest Chassis body mount adjustable T/A, 3400 stall, 3.23 gears (was 2.73). Tuned: 343rwhp/357rwt (before TD's). Best: 12.559 @ 108+, 1.73 60' @ 3500' DA w/MT ET Street DR's.

    Carbon footprint? CLOWN SHOE!

  9. #29
    Yeah baby! Yeah! silverWS6's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    okc
    Posts
    2,571

    Silver 2002 WS.6
    Red 1989 Formula

    Quote Originally Posted by NICK SS View Post
    hey what u got done 2 your silver ws6 chick tell that guy wit the stang nos is cheater spray i hate when punks use that shit
    I'm a boy
    Quote Originally Posted by big hammer View Post
    get some drag radials and smoke him out of the hole. he'll freak out and hit the juice in 1st gear. he'll spin like a bitch, the freak out more and powershift into second only to spin even more. you'll beat him acros the line but he may have a higher trap speed.
    Yea i run M/T ET streets I usually cut 1.8-1.9 60's. I launch like at 3-3500 rpm cause I'm afraid to blow my 10 bolt...


    Yea yea i know it'll blow soon but it's been good for now

  10. #30
    Exalted Cyclops 67CamaroRSSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    5,824

    2002 Z28 A4 NBM
    Sadly now demodded :(

    I cut consistant 1.73-1.76 60' stalled at 2000rpm with MT ET Streets.

    Gotta heat 'em up 1st though...

  11. #31
    ls1 freak?? NICK SS's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    visalia ca
    Age
    32
    Posts
    53

    pewter
    2001 SS Camaro

    sorry silver ws6 bro my bad i might be goin 2 the track this wd if do i will get a vid 4 yall 2 check out if i get my mt/ets i hope i run high 11s how much hp will c/h give me ?

  12. #32
    Exalted Cyclops 67CamaroRSSS's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    5,824

    2002 Z28 A4 NBM
    Sadly now demodded :(

    Quote Originally Posted by NICK SS View Post
    sorry silver ws6 bro my bad i might be goin 2 the track this wd if do i will get a vid 4 yall 2 check out if i get my mt/ets i hope i run high 11s how much hp will c/h give me ?
    A cam and heads will give you a lot of HP but I still don't believe 12.5's with stock cam and heads...

  13. #33
    ls1 freak?? NICK SS's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    visalia ca
    Age
    32
    Posts
    53

    pewter
    2001 SS Camaro

    i know it sounds crazy but its true im tryin 2 find my slip but my son did something wit it when i go 2 BACK the track i will record it and post it 4 u like i said i just got LT 3INCH ORY BTB ST FULL SLP INTAKE AND A TUNE I WISH I HAD C/H MY

  14. #34
    Senior Member big hammer's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    manitoba, canada
    Posts
    1,731

    silver
    2002 ws6

    Quote Originally Posted by silverWS.6 View Post
    I'm a boy


    Yea i run M/T ET streets I usually cut 1.8-1.9 60's. I launch like at 3-3500 rpm cause I'm afraid to blow my 10 bolt...


    Yea yea i know it'll blow soon but it's been good for now
    lol those tires are awesome. i launch my car at 4000 rpm with them. if she blows she blows

  15. #35
    Yeah baby! Yeah! silverWS6's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    okc
    Posts
    2,571

    Silver 2002 WS.6
    Red 1989 Formula

    Quote Originally Posted by big hammer View Post
    lol those tires are awesome. i launch my car at 4000 rpm with them. if she blows she blows
    Yea i wanna do some high rpm launches too! But everytime i say i'm gonna do it, i wuss out at the line



    Well guys he decided not to put the shot on his Cobra so it's not gonna happen

  16. #36
    15 sec. Oh yeah, its fast UTVols98's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Forest Lake, MN
    Age
    38
    Posts
    488

    maroon
    2000 Z28

    Quote Originally Posted by silverWS.6 View Post
    Yea i wanna do some high rpm launches too! But everytime i say i'm gonna do it, i wuss out at the line



    Well guys he decided not to put the shot on his Cobra so it's not gonna happen
    tell him he's a pussy.

  17. #37
    King 0f n00bz shady milkman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Shepherd, Michigan
    Age
    29
    Posts
    11,775

    blacker than wesleysnipes
    98' trans am

    Quote Originally Posted by silverWS.6 View Post
    I'm a boy
    that can be debated j/k

  18. #38
    its short but its skinny. jiveass's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    The Woodlands/spring/houston
    Posts
    2,142

    pewter
    99 trans am

    so did ya beat him?

  19. #39
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Milwaukee
    Posts
    3,260

    Arctic White, red/gray
    1997 Corvette, 92 Typhoon

    Quote Originally Posted by 95camaroZNC View Post
    ^ No rape

    But i do think it will be close. Theres a guy here in town with a supercharger on his 98 cobra and he hasnt managed better then a 13-13.1.
    A 98 cobra with those mods detup to hook and a 100 shot would easily hit 11s. But im sure this guy cant hook as the op said he only runs 14s.

  20. #40
    Member TACE02's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Texas
    Age
    41
    Posts
    568

    ASC #753
    2002 Collector's Edition

    Quote Originally Posted by Zinergy View Post
    A 98 cobra with those mods detup to hook and a 100 shot would easily hit 11s. But im sure this guy cant hook as the op said he only runs 14s.


    Are you serious??? If it was a Terminator, 03-04 Cobra then yes. Its a POS 98, the GTs made more power than the Cobras back then... well maybe not, but the HP difference was close to nothing in 98 between the GT and the Cobra. Pretty much Cobra's were a joke until 03. And If I am not mistaken 13.8 was about the best you could get on them stock, with traction.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. got beat by a STI
    By 05gtoautoX in forum Kill Stories
    Replies: 39
    Last Post: 06-04-2008, 03:46 AM
  2. beat an sti from a dig!!!
    By jAgZ28 in forum Kill Stories
    Replies: 25
    Last Post: 02-13-2008, 08:37 PM
  3. Replies: 45
    Last Post: 06-19-2007, 07:51 PM
  4. the suv none of us could beat :P
    By Krazy351w in forum Multimedia Section
    Replies: 8
    Last Post: 01-05-2007, 03:00 PM
  5. got beat by 02 SS
    By Musclefan21 in forum Kill Stories
    Replies: 18
    Last Post: 11-09-2006, 01:04 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •