Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 36 of 36

Respectable run out on Route 37 last night....

This is a discussion on Respectable run out on Route 37 last night.... within the Kill Stories forums, part of the Racing Forums category; Originally Posted by Street Lethal More than likely heading down there tonight. Want to check out a friends drop top ...

  1. #21
    Quote Originally Posted by Street Lethal View Post
    More than likely heading down there tonight. Want to check out a friends drop top Trans Am (3rd gen) that he might be selling, as well as the local competition....

    Ok let me know!

  2. #22
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    HAHAHA
    that was funny as hell... i was trying to think of a chic in jersey with a green ta... HAHAHA it was a guy... sorry ill stop laughing
    nice kill.. i think the story behind the kill made the thread, i can only imagine what yall were thinking..two blondes in a trans am...

  3. #23
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by ls1blackbeauty98
    HAHAHA that was funny as hell... i was trying to think of a chic in jersey with a green ta... HAHAHA it was a guy... sorry ill stop laughing nice kill.. i think the story behind the kill made the thread, i can only imagine what yall were thinking..two blondes in a trans am...
    What's really funny is if the dude was a member here. I've honestly been anticipating a response from that guy ever since.....

  4. #24
    Sarge for AAG Emperor hutch1999's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    IL
    Posts
    3,779

    06 HD Softail
    1998 Trans Am m6

    LOL blonde hair doesnt always equal hot.

  5. #25
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by EE1983
    Ok let me know!
    Shoot me your cell phone number, or get mine from Mike. Last night was terrible out, so we didn't even bother going. Tonight though, we might hit 37 after Raceway Park. So I need a continuation of >

  6. #26
    Quote Originally Posted by Street Lethal View Post
    Shoot me your cell phone number, or get mine from Mike. Last night was terrible out, so we didn't even bother going. Tonight though, we might hit 37 after Raceway Park. So I need a continuation of >

    PM'd ya. Yes, last night was awful and started storming here fairly early. I might not be around tonight but give me a call if you are coming down anyway!

  7. #27
    Moving forward. Pyromaniacal's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Utah
    Posts
    167

    Blue/Yellow/White
    95 T/A 383

    The night my supercharged LT1 took a shit on me, I was driving around my DD, I saw an LS1 T/A at the Betos drive through when I was pullin' up, sounded WAYYY nice and I was getting all depressed.

    It got even worse, as they pulled away and I saw two hot blondes(definately chicks) in the front, they burned up the tires leavin', and I just sat there with my jaw dropped at the sheer shittiness of my luck.

    I suppose thats just as bad as thinkin' its a girl but lo and behold its a dude when you pull up closer, that musta been a real buzzkill hahaha.

  8. #28
    Miss Pennsylvania ls1blackbeauty98's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    West Cheter, PA
    Posts
    2,851

    '98 Black Gone :(
    01 WS6 Midnight Blue

    Quote Originally Posted by Street Lethal View Post
    What's really funny is if the dude was a member here. I've honestly been anticipating a response from that guy ever since.....
    haha that would be funny
    he'd be like im the dude u thought was a chick haha

  9. #29
    Member Boosted89rs's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    jamesburg
    Posts
    155

    blue
    89 Camaro RS

    hey ee here ya go,was out at e-town trying to get a base tune on my new standalone ems.
    motor is just some pos junkyard 2.8 that im using to get a base tune for my new motor

    dont expect much i blew the intake pipe off shortly after launch(watch for the big black puff of smoke)
    was only running 7 psi on a single turbo
    Click here to see Video

  10. #30
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by Boosted89rs
    hey ee here ya go,was out at e-town trying to get a base tune on my new standalone ems....

    Click for full sizeClick here to see Video
    HIJACK LOL....

    ... should put that car of yours up against that Purple Power machine. Now that, would be a good run!!!!



    Edit: In case people don't know, the purple power machine is used to clean the track, with a top speed of, well, you figure it out LMAO.....

  11. #31
    Member Boosted89rs's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    jamesburg
    Posts
    155

    blue
    89 Camaro RS

    Quote Originally Posted by Street Lethal View Post
    HIJACK LOL....

    ... should put that car of yours up against that Purple Power machine. Now that, would be a good run!!!!



    Edit: In case people don't know, the purple power machine is used to clean the track, with a top speed of, well, you figure it out LMAO.....
    hey man thats a low blow rofl, lol u should have taken me up on my offer to race u in ur firebird would have been an easy win for u.


    its alright the 10th of july will prove much better

  12. #32
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    ^ I asked Paul what he thought about me running down the track with you holding the camara (because it's unable to zoom), and he was like, "it'd look a little strange for the viewers if you were being able to stay neck and neck with Dave, no....?"! j/k

  13. #33
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by Boosted89rs
    its alright the 10th of july will prove much better
    I know it will, that's just my way of pushing you further to meet your goal....

  14. #34
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by Boosted89rs
    its alright the 10th of july will prove much better
    Wanna take on my bone stock '91 Formula.....?

  15. #35
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    ^ Didn't think so......
















































    j/k LOL

  16. #36
    Senior Member Street Lethal's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Old Bridge "Raceway Park" N.J.
    Posts
    1,249
    2009 Corvette ZO6

    Quote Originally Posted by Street Lethal
    Wanna take on my bone stock '91 Formula.....?
    Never mind, looks like I'll be running Pete's TTA ( Click Here ). You see, I don't mind losing every now and then lol....

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. GEARS cc Meet Up 9-25-09 A night on ROUTE 66
    By masterZ28 in forum Western Members
    Replies: 2
    Last Post: 09-25-2009, 02:52 PM
  2. Help: what route should i go
    By ls1 miguel in forum Appearance Section
    Replies: 31
    Last Post: 02-09-2009, 06:22 PM
  3. wanna go to route 66??
    By Orange99z28 in forum Mid-West Members
    Replies: 1
    Last Post: 04-18-2008, 04:38 PM
  4. is this respectable
    By jimmybling31 in forum Multimedia Section
    Replies: 9
    Last Post: 04-11-2008, 01:16 PM
  5. where to route wires from engine bay to cab?
    By blue02Z in forum Stereo and Electronics
    Replies: 4
    Last Post: 01-26-2008, 10:19 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •