Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 45

Just killed a mustang bullit!!!

This is a discussion on Just killed a mustang bullit!!! within the Kill Stories forums, part of the Racing Forums category; I was driving on the freeway, I seen a mustang he was getting into the freeway kinda fast. I was ...

  1. #1
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    Just killed a mustang bullit!!!

    I was driving on the freeway, I seen a mustang he was getting into the freeway kinda fast. I was like 10 cars behind me. Then I pounched the gas to catch up with him. I down shot to 4th n pulled next to him on the left, then he see me and we both go and I fought he was gonna get me.
    But I fly right next to him. He got behind like 3 or 4 cars.
    The we go for the 2nd one. I waited for him cuz I thought he was gonna pull next to me
    But he didn't he keept goin. So I catch up with him again and again he get him behind me.
    Then we were gonna go to the 3rd one but we got into traffic, so I get next to him on the right I could see his face he was mad lol
    I was just laughing. He had a girl on the passenger side so idk if she likes camaros cuz she was looking my car.
    Then when we were on traffic I rev the car many times just to make him more mad lol
    It was like 07/08 bullet
    Those are faster than gts so idk the hp
    Mine is all stock 00 ss m6. Well it has 3.73s
    00 ss blk m6 " STOCK" strano springs, slp bilstein shocks, adj LCA, adj panhard bar, relocation brackets, 2 point SFCs welded,OEM zo6 rims black, magnaflow exhaust, CME exhaust,E/cutout, slp grille, custom front plate mount, HIDs, whistler mod, side moldings delete, slp air lid, ported and polished TB, strut tower brace, 3.73s gears, and some other parts to list!
    next to come,4.10s,ls7 clutch, ms3 or 228r cam, ported 243s, ls6 intake, ls6 oil pump. ls2 timing chain, longtube headers no cats, with a tune..
    02 tahoe Z71 blacked out
    00 jeep grand Cherokee limited on 22s.
    07 Dodge Charger R/T Inferno Red, Sold
    98 z28 red m6 sold
    07 zx6r ninja flat/black sold
    08 zx6r ninja sold

  2. #2
    Your dealership guy konigandy6's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Romeo, MI
    Posts
    6,557

    Velocity Yellow
    2008 Corvette Z06

    What gear were you in when you ran him? And to what speed?

    Nice kill BTW...

    2008 Z06 - Velocity Yellow - OEM

    2017 Silverado Z71 5.3 - OEM

    2002 Z06 - Electron Blue Metallic - D1 - E85 - 701 rwhp 687 rwtq **sold**

    2002 Z28: M6 NBM - cam and boltons - 396rwhp 357 rwtq **sold**

  3. #3
    Senior Member big hammer's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    manitoba, canada
    Posts
    1,731

    silver
    2002 ws6

    you should pretty much always kill a bullet.

  4. #4
    Member Leeroyws6's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    fort worth
    Posts
    151

    black
    2000 trans am ws6 a4

    Smile

    nice kill.im not too fond of mustangs.try proof reading your story next time.its kinda hard to follow.

  5. #5
    Member c5z28's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Bay Area
    Posts
    8,120

    On your ass flashing
    my highbeams

    A bullit is a gt with the gt sticker taken off.

  6. #6
    Your dealership guy konigandy6's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Romeo, MI
    Posts
    6,557

    Velocity Yellow
    2008 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by c5z28 View Post
    A bullit is a gt with the gt sticker taken off.
    And green...

    Still, a kill is a kill. Good job OP!!

  7. #7
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    I was on 3rd gear then when I went to 4th gear he was behind like 3 or 4 cars
    I stoped when I got to 100 mph
    It was from 40 i think to 100.

    Today At the same place I raced a gt. 99-04
    For some reason I left him by like half of car

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    GA
    Posts
    9

    DSG
    2003 Cobra

    Those cars are pigs and very slow! Good kill though! It is just a GT no matter how to slice it!

  9. #9
    Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Virginia Beach, Virginia
    Posts
    145

    Black
    2000 Pontiac Trans Am WS6

    A friend of mine at work has one. It is a nice car and has a lot of features that my Trans Am and GTO don't have. I wish they had more engine under the hood, the 4.6 isn't cutting it and I might have bought one but I am not getting a car that has less power than the one I would have traded in. He has put long tubes and a different exhaust from stock and dyno'ed 315 HP. Just my 2 cents.

    Scott

  10. #10
    old timer blue02Z's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Texas
    Age
    31
    Posts
    3,805

    Navy Blue Metallic
    2002 Z28

    My head hurts after reading that. Good kill tho

  11. #11
    dbl clutch'n like i shld WICKEDLS1's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Oklahoma City, Oklahoma
    Posts
    1,807

    sebring silver
    Y2K SS CAMARO

    Nice kill but those years are dogs powerwise its one of those that they feel alot faster than they actually are

  12. #12
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    Thanks for the replies.
    Haha yeah that's true.
    N I seen the guy after that like 3 times after that
    N I guess he still recognized me.
    And sorry bout the
    Writin if it's hard to read.
    I'm not so good writin long stories

  13. #13
    dbl clutch'n like i shld WICKEDLS1's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Oklahoma City, Oklahoma
    Posts
    1,807

    sebring silver
    Y2K SS CAMARO

    nice i bet now he knows not to mess with you but did the 3.73 gears make a good difference or would they in my a4

  14. #14
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    He Knows wazz up now.
    I had a98 with stock 3.42 and on this one I did the 3.73s. I bought the car with the rear end broken.
    I do feel a difference n it feels good. But from stock to 3.73s isn't a big difference
    But if you got a4 I think it's a good choice the 3.73s
    I'm thinking bout goin for 4.10s since mine is M6

  15. #15
    Member fastt's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Michigan
    Posts
    324

    white
    2002 z28 camaro

    thats whats up my man . I love to beat up on new mustangs to .

  16. #16
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    GM power...
    some guy here wants to race me but hes got an 04 mach1 those have the cobra engine..idk what my chances are on that

  17. #17
    Your dealership guy konigandy6's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Romeo, MI
    Posts
    6,557

    Velocity Yellow
    2008 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by 98maro View Post
    GM power...
    some guy here wants to race me but hes got an 04 mach1 those have the cobra engine..idk what my chances are on that
    Mach 1's do not have Cobra engines. Just 4.6 DOHC's.

  18. #18
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    i could be wrong idk much bout them..
    but i was told they have the same heads and all that stuff..execpt the s/c
    and the mach1 have over 300 hp

  19. #19
    Your dealership guy konigandy6's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Romeo, MI
    Posts
    6,557

    Velocity Yellow
    2008 Corvette Z06

    Quote Originally Posted by 98maro View Post
    i could be wrong idk much bout them..
    but i was told they have the same heads and all that stuff..execpt the s/c
    and the mach1 have over 300 hp
    The M5 Mach 1 will be a drivers race stock vs. stock against an Fbody. The A4 is a high 13's car, and should easily be beaten.

  20. #20
    Senior Member 98maro's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    north bay california
    Age
    28
    Posts
    2,973

    Black
    00 camaro ss M6 #6695

    cuz i those cars have better suspension than the gts,
    my friends mach1 has already the subframe connectors he said already came auto the factory with them..
    mine is m6 so stock vs stock you guys think i should be able to beat him?

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Just killed a mustang;)
    By Leeroyws6 in forum Kill Stories
    Replies: 10
    Last Post: 04-02-2010, 11:39 AM
  2. Z06 killed by Mustang
    By clint195 in forum Kill Stories
    Replies: 36
    Last Post: 10-25-2009, 04:51 AM
  3. Sheriff: 1 Bullit Mustang: 0
    By SVG210 in forum Kill Stories
    Replies: 21
    Last Post: 08-04-2009, 04:15 PM
  4. killed a mustang
    By SS-Power in forum Kill Stories
    Replies: 5
    Last Post: 01-31-2008, 07:17 PM
  5. killed a Mustang GT
    By blue02Z in forum Kill Stories
    Replies: 4
    Last Post: 01-26-2007, 11:22 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •