Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 50

Cobalt SS vs Trans am

This is a discussion on Cobalt SS vs Trans am within the Kill Stories forums, part of the Racing Forums category; The hadnt had my car 5 hours when one of these wanted to race. It was the stage 2 with ...

  1. #21
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    The hadnt had my car 5 hours when one of these wanted to race. It was the stage 2 with four people in the damn car. The guys just got back from iraq and was racing people with a camera so I opted to. We go from a dig and I just sit and eat and almost sideswipped him... since I had no clue how to feather the pedal yet. By the time I got going he won by 1/2 a car. Found out he dumped like 10k in mods on it.. and realizinfg after setting still for a good 5 seconds I think he wasted a lot of money on that little car just by gaining 1/2 a car.

    Made me sad.. I hate the bastards now...

    I got revenge on one tho about two months ago. Two guys up front and two girls in back... Girls were wavving and screaming and pissed the driver off so he jumped the horn. Ended up putting bus lengths on him in a 35mph zone. It was worth the risk.

  2. #22
    Senior Member Sleeper101's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Springcity
    Posts
    1,152

    Red
    Vette,240sx,ls1 camaro

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    The hadnt had my car 5 hours when one of these wanted to race. It was the stage 2 with four people in the damn car. The guys just got back from iraq and was racing people with a camera so I opted to. We go from a dig and I just sit and eat and almost sideswipped him... since I had no clue how to feather the pedal yet. By the time I got going he won by 1/2 a car. Found out he dumped like 10k in mods on it.. and realizinfg after setting still for a good 5 seconds I think he wasted a lot of money on that little car just by gaining 1/2 a car.

    Made me sad.. I hate the bastards now...

    I got revenge on one tho about two months ago. Two guys up front and two girls in back... Girls were wavving and screaming and pissed the driver off so he jumped the horn. Ended up putting bus lengths on him in a 35mph zone. It was worth the risk.
    Your F-ing Retarded!!! A Young Punk like you should get your Balls rung before you hurt someone. Kids Like you are the ones who go around Strutting B/c you think you have a Bad ass car and try to prove to people that its fast, But in the end you end up Killing a Family B/C your mentally challenged and have to try and prove yourself in a 35MPH Zone, If I would have seen you I would have ran you down and made sure the cops put your little Punk ass in Jail. If your going to street race in a Slow Zone you Deserve to have your License taken Away.

    You need to think about what your doing B/F you do it. B/C Words like (It was Worth the Risk) is B/S and will come back to haunt you. Keep it on the track or Sell your car.

    You just Proved your a total Idiot.

    Also 10k in a Cobalt Would have Whooped your Ass by about 6 Cars EASY I don't care if its FWD and 4cyl, He was filling your head full of B.S

    I have seen them go 9.0's in the 1/8th with Stock Supercharger, and the ls1 only runs 8.5-8.6's Stock in the 1/8th So thats about 1-2 car length difference, With 10k in that motor it would be running low 7's Spinning the whole way.

  3. #23
    Impounded
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    ...
    Age
    29
    Posts
    674
    i am not sure what you wanna know

  4. #24
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Quote Originally Posted by Sleeper101 View Post
    Your F-ing Retarded!!! A Young Punk like you should get your Balls rung before you hurt someone. Kids Like you are the ones who go around Strutting B/c you think you have a Bad ass car and try to prove to people that its fast, But in the end you end up Killing a Family B/C your mentally challenged and have to try and prove yourself in a 35MPH Zone, If I would have seen you I would have ran you down and made sure the cops put your little Punk ass in Jail. If your going to street race in a Slow Zone you Deserve to have your License taken Away.

    You need to think about what your doing B/F you do it. B/C Words like (It was Worth the Risk) is B/S and will come back to haunt you. Keep it on the track or Sell your car.

    You just Proved your a total Idiot.

    Also 10k in a Cobalt Would have Whooped your Ass by about 6 Cars EASY I don't care if its FWD and 4cyl, He was filling your head full of B.S

    I have seen them go 9.0's in the 1/8th with Stock Supercharger, and the ls1 only runs 8.5-8.6's Stock in the 1/8th So thats about 1-2 car length difference, With 10k in that motor it would be running low 7's Spinning the whole way.


    First off dont start crap like this Second off take crap like this to PMs, third off it was 4 oclock in the morning on a 4 lane deserted road in a rural town, fifth if someone tried to run me down other than cops they will get a warning shot in the chest with a 45
    Been there done more than most 70 year olds have.
    End of discussion

    Ricer

  5. #25
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    First off dont start crap like this Second off take crap like this to PMs, third off it was 4 oclock in the morning on a 4 lane deserted road in a rural town, fifth if someone tried to run me down other than cops they will get a warning shot in the chest with a 45
    Been there done more than most 70 year olds have.
    End of discussion

    Ricer
    right on

  6. #26
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Hooah!

  7. #27
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    Hooah!
    haha u wish you could say that proudly

  8. #28
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    No I dont actually. Ive been there and done that and supported my dad when I watched him be upset and carrying friends off a plane. I openly admit I dont have the balls to do it.

  9. #29
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    No I dont actually. Ive been there and done that and supported my dad when I watched him be upset and carrying friends off a plane. I openly admit I dont have the balls to do it.
    yeah man its hard....my dad was in the air force so i didnt have that experience when i was little haha, but my dads uncle that i know is around 80 and was in the recon (sniper) in vietnam....that, i would not have the balls to do fuck that lol. i do today becuase iraqi's cant shoot and by the time they see you there dead

  10. #30
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Support our troops!

    Thread jack over Why hasnt the ricer PMd me yet?

  11. #31
    Member jd1666's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    TX cedar park
    Posts
    635

    arctic white
    97 firebird

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    Support our troops!

    Thread jack over Why hasnt the ricer PMd me yet?
    cause hes got nothin to say he knows hes wrong

  12. #32
    Impounded
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    ...
    Age
    29
    Posts
    674
    Cobalt SS they are slow as crap the one I raced had a supercharger and and intake system and now he has exhaust and that bitch is still slow

  13. #33
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Quote Originally Posted by 99TransAmSLP View Post
    Cobalt SS they are slow as crap the one I raced had a supercharger and and intake system and now he has exhaust and that bitch is still slow
    Agreed.

  14. #34
    Impounded
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    ...
    Age
    29
    Posts
    674
    they shoould have put v6 in them hoes lol

  15. #35
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    GM Peformance Monthly
    Cobalt LSX

  16. #36
    Impounded
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    ...
    Age
    29
    Posts
    674
    ohh yeah that would be sexy as crap haha

  17. #37
    Senior Member Sleeper101's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Springcity
    Posts
    1,152

    Red
    Vette,240sx,ls1 camaro

    Quote Originally Posted by JoshieDoom View Post
    First off dont start crap like this Second off take crap like this to PMs, third off it was 4 oclock in the morning on a 4 lane deserted road in a rural town, fifth if someone tried to run me down other than cops they will get a warning shot in the chest with a 45
    Been there done more than most 70 year olds have.
    End of discussion

    Ricer
    I don't give a damn what time in the Morning it was, Too bad a Deer didn't run in front of you.

    I would have ran you down and as soon as your little ass would have fired a Shot, You could Say hello to your Jail mates for a Long ass time!!

    Like I have said before your trying to be a show off, Which in the End will get ya!!

    You can call me Rice all you want, That really Doesn't hurt my feelings.

    Grow up Kid!!

  18. #38
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    once again take crap like that to pms.

    if anyone ever tries to "run me down " it will be a sad day for that poor bastards family.. grow up if your thinking like that..

  19. #39
    Senior Member Sleeper101's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Springcity
    Posts
    1,152

    Red
    Vette,240sx,ls1 camaro

    LOL, You Wouldn't have the balls!! Besides I would have Dragged your little 19 year old Punk ass out B/f you had time to React. Hope you got a License for that weapon. Cause When you go to Jail its going to be a very bad day for your ass hole!! Hope you like Heavy weight Lube!!

  20. #40
    Impounded
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Beaver Dam KY
    Posts
    7,746

    79 T/A -91 Firebird
    1998 Trans Am -Oynx Black

    Ok.. thats it. fire on..


    FIRST OFF YOU CANT PM ME I GUESS..

    LEARN SOME DAMN CONCEALED DEADLY WEAPON LAWS IN KY.

    Ill give me my damn address if you want it.



    BTW nice F&F quote.

    im done kid.

    not worth getting infractions over stupid crap.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. cobalt vs ls1
    By MoMo The Ecotec in forum Almost Anything Goes
    Replies: 46
    Last Post: 03-07-2009, 03:21 AM
  2. Me vs cobalt ss
    By J1211C in forum Kill Stories
    Replies: 16
    Last Post: 06-30-2008, 10:12 AM
  3. cobalt SS
    By sharptransam in forum Almost Anything Goes
    Replies: 103
    Last Post: 07-18-2007, 11:15 PM
  4. Cobalt SS
    By 1986camarojoe in forum Kill Stories
    Replies: 43
    Last Post: 04-02-2007, 10:51 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •