Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 42

lol, nascar upgrade? zo6 ta? check it out on cardomain

This is a discussion on lol, nascar upgrade? zo6 ta? check it out on cardomain within the Firebird / WS6 forums, part of the Vehicle Specific category; omfg, is this guy for real?? i'm so sorry if this is a repost but WTF?!? you have to take ...

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    SYRACUSE, NY
    Age
    42
    Posts
    63

    White
    2002 T/A WS6

    lol, nascar upgrade? zo6 ta? check it out on cardomain

    omfg, is this guy for real?? i'm so sorry if this is a repost but WTF?!? you have to take a look at this!

    http://www.cardomain.com/ride/2997894

  2. #2
    Junior Rocketeer jimmi7769's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Russiaville, Indiana, United S
    Posts
    186

    Sunset Orange
    2001 Z28

    Man....I wish I had a NASCAR package....

  3. #3
    Member toxik iroc's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    s.s. md
    Age
    30
    Posts
    527

    black
    1987 chevy camaro

    wtf......lol

  4. #4
    stupid snow! DOCJHH45's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Providence
    Posts
    183

    pewter
    00 TA m6 vert

    that's just really sad...

  5. #5
    Just Cammed Laytonium's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Fairview Park, Ohio
    Age
    30
    Posts
    27

    Black
    1999 Pontiac Trans Am

    haha this guy just signed my guestbook last night and told me to check out his TA and i was like wtf? thats awesome that someone else found him as well

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    SYRACUSE, NY
    Age
    42
    Posts
    63

    White
    2002 T/A WS6

    i don't know what is worse to look at... the guys ugly wheels or his wife... sorry, i just had to say it

  7. #7
    Member Kup98ss's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    North Carolina
    Age
    38
    Posts
    604

    Arctic White
    2002 A4,WS6

    That poor car. I feel as if I need to go and rescue it. You know that same feeling you get when you go to the pound, and realize if you don't take a dog home they are going to put it down.

    It's a sad day for sure.

  8. #8
    2004 HEAD/CAM CTS-V 9t8z28's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    doylestown, Pa
    Posts
    6,818

    SILVER
    2004 CTS-V

    I hope he has the airbag turned off or a TV scrren could possible rearange his face!

  9. #9
    Junior Member kikaofazz's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Fayetteville, AR
    Age
    33
    Posts
    35
    2002 Pontiac CETA M6

    OMG that car is fugly!

  10. #10
    Senior Member camarojunky74's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    corona ca
    Age
    31
    Posts
    2,258

    white, white and pewter
    Rip99SSA4,74Z28M4,02SSM6

    lol, its fast and the furious redneck style, this guy is a wanna be black man lol, not making fun of that culture, but not for a t'a for the love of god, a playstation??? are you kidding, this guy needs to sell the car to someone who appreciates it, and the comments are awesome lol, dumb ass people right there

  11. #11
    Mr. P dparsons1968's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Augusta, Georgia
    Age
    49
    Posts
    280

    Bright Red
    99 Z28 M6, 03 Gixxer 1000

    I needed a good laugh today...it is going to be a long day at work for me. I am an instructor and I think that some of my students may be related to that guy. I need a drink.

  12. #12
    R/A T/A SS/CETA's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Arkansas/Missouri State Line
    Age
    33
    Posts
    332

    Collector Yellow
    2002 Pontiac Trans Am CE

    Throw some c5's on that car and all y'all would be drooling over it....His wife is hurtin', though.

  13. #13
    Senior Member Justin23454's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Virginia beach
    Age
    33
    Posts
    1,963

    SOM
    1998 Trans Am

    cept for the inside and for the spoiler?

  14. #14
    Senior Member TransAm11973's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    in my Trans Am
    Posts
    2,630

    Black
    2000 Trans Am WS6

    there always seems to be some asshole that can turn a beautiful car into a trashy looking riced out crapmobile,........at least the wife is staying with the theme.

  15. #15
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    SYRACUSE, NY
    Age
    42
    Posts
    63

    White
    2002 T/A WS6

    Quote Originally Posted by 9t8z28 View Post
    I hope he has the airbag turned off or a TV scrren could possible rearange his face!

    well, it wouldn't hit him in the face... it would hit his wife in the pass seat... hmmm.. COULD be an improvement!

  16. #16
    rapter34
    Guest
    would somebody break it to this guy that he is a moron and that he got duped out of a lot of money.

  17. #17
    rapter34
    Guest
    Lets find where this guy lives take off those rims put on stocks, take off that damn wing and then things might be better.

  18. #18
    Impounded
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    SAN FRAN SISCO BABY
    Age
    30
    Posts
    836

    VW BEETLE W/ FLOWER
    88 CRX

    that makes baby jesus cry

  19. #19
    Something Diabolical... chuckie669's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Houston, Texas
    Posts
    2,677
    2000 C5 Torch Red

    $75-80k. Bwahahahaha.....

  20. #20
    Senior Member Wheeler99WS6's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    indiana
    Age
    35
    Posts
    1,018

    black, 05 Roush
    black, 99 T/A WS.6

    That guy has to be a Tard!!
    1999 T/A WS6 Black -------SOLD
    05 mustang Roush sport;
    DOB manifold, m122 SC, 47lb injectors, gt500 TB, roush TVS CAI, Detroit rocker SC grind camshafts, Mac LTs, off road x, roush off road mufflers, roush short throw shifter, kenne bell BAP, Brenspeed 93 octane tune. 479rwhp 436ftlbs SAE.

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. CarDomain guys
    By Mike0202 in forum Firebird / WS6
    Replies: 2
    Last Post: 03-25-2010, 06:37 PM
  2. Chevy Nascar Engine - Nascar's New Chevy
    By Ed Blown Vert in forum Almost Anything Goes
    Replies: 5
    Last Post: 10-15-2009, 08:03 PM
  3. Desks - check, phones - check, Cuban Flag with pic of Che - check
    By dock in forum Political / Debate Forum
    Replies: 5
    Last Post: 02-13-2008, 07:30 AM
  4. Simple Upgrade Solutions - Oem Upgrade 2003 Bmw X5
    By Ed Blown Vert in forum Stereo and Electronics
    Replies: 0
    Last Post: 11-16-2006, 09:18 AM
  5. CarDomain
    By timowen1 in forum Firebird / WS6
    Replies: 4
    Last Post: 03-02-2006, 08:57 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •