Page 8 of 73 FirstFirst ... 45678910111228384858 ... LastLast
Results 141 to 160 of 1459

Bullrun

This is a discussion on Bullrun within the Firebird / WS6 forums, part of the Vehicle Specific category; Originally Posted by lakmflx +1,000 on that UMMMMMM nice Avatar...LOL...

  1. #141
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by lakmflx View Post
    +1,000 on that
    UMMMMMM nice Avatar...LOL

  2. #142
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by SexOnWheels View Post
    We will be there!
    GO GO GO!

    Hey you enjoy the show?


    Mike

  3. #143
    Dead 02 T/A M6 lakmflx's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    FL, PCB
    Posts
    768

    Red
    02 T/A WS6 M6

    Quote Originally Posted by malsop View Post
    UMMMMMM nice Avatar...LOL
    ty

  4. #144
    Impounded
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Milwaukee
    Age
    30
    Posts
    2,159

    Red
    2000 Trans Am

    He should sell the lambo buy a c6 Z06 and then spend the extra money on driving lessons cause if he cant handle AWD then he sure as hell cant handle 505 hp with rear wheel.

  5. #145
    Dead 02 T/A M6 lakmflx's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    FL, PCB
    Posts
    768

    Red
    02 T/A WS6 M6

    Quote Originally Posted by 2000T/A Guru View Post
    He should sell the lambo buy a c6 Z06 and then spend the extra money on driving lessons cause if he cant handle AWD then he sure as hell cant handle 505 hp with rear wheel.
    Agreed. Did you see how he was spinning out and came within inches of hitting the guard rail in the slalom challenge? he cant handle that car.

  6. #146
    Impounded
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Milwaukee
    Age
    30
    Posts
    2,159

    Red
    2000 Trans Am

    I want the lambo or the civic to go next and i saw a preview where the lambo and the BMW both break so all the considered high quality cars are taking a shit it hilarious.

  7. #147
    car enthusiast djvaly's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Philly area
    Posts
    9,863

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by 2000T/A Guru View Post
    I want the lambo or the civic to go next and i saw a preview where the lambo and the BMW both break so all the considered high quality cars are taking a shit it hilarious.
    reality check, TA is a muscle car. Labo, BMW are well behaved sports cars...
    don't mess with the muscle...

  8. #148
    Impounded
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Milwaukee
    Age
    30
    Posts
    2,159

    Red
    2000 Trans Am

    Yeah i know what they are but isnt it true that whnever you race a BMW or any high end German car the guy often says you have to be able to afford my car to race me like this guy in a jaguar said that to me, he Jag only cost like 25k not even a high end one.

    I said yeah well apparently you have to be a Jag to drive a Jag then he got mad hit it and lost.
    Last edited by 2000T/A Guru; 03-28-2007 at 12:40 PM.

  9. #149
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by 2000T/A Guru View Post
    Yeah i know what they are but isnt it true that whnever you race a BMW or any high end German car the guy often says you have to be able to afford my car to race me like this guy in a jaguar said that to me, he Jag only cost like 25k not even a high end one.

    I said yeah well apparently you have to be a Jag to drive a Jag then he got mad hit it and lost.
    Nothing like a finely tuned LS motor to make any import owner sh-t their pants they have probably already been spanked and dont know why it happened and their ego cant handle nor understand..lol

    LS motors are intense..

    MIke

  10. #150
    Impounded
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Milwaukee
    Age
    30
    Posts
    2,159

    Red
    2000 Trans Am

    Mike im coming to IN over summer you should gank me some parts and install them for free what do ya say?

  11. #151
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    I will do what I can to help! Whatcha need?

  12. #152
    Crusader DarknessLS1's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Miami
    Posts
    36

    Black
    2001 Trans Am

    Quote Originally Posted by malsop View Post
    I will be participating in the real BULLRUN this may from Montreal to Key West. I am going to get on here and see if I can solicite some help from my LS1 brothers and sisters to roll with me to block and tackle some of the high horsepower rides.

    You all thinking what I am thinking. They wont know what hit them

    Mike

    anyone have more info on this bullrun to keywest...PM me.

    im in miami wouldnt mind linking up and riding down to the end. nice car and good luck #09.

  13. #153
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Connecticut
    Posts
    7
    Hey, I just watched the episode last night, thats the first one I've seen. I was rooting for you and Morgan, and Caesar and Ralph. Man those two are funny.

  14. #154
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by SCREAMINWS6 View Post
    Hey, I just watched the episode last night, thats the first one I've seen. I was rooting for you and Morgan, and Caesar and Ralph. Man those two are funny.
    They are crazy!

    Mike

  15. #155
    car enthusiast djvaly's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Philly area
    Posts
    9,863
    Hey Mike mate, your #09 TA make 660 to crank on LS1 block on M6? what mods you got?

  16. #156
    ArtistFormerlyKnownAsMac Silver Streak's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Indianapolis, IN
    Posts
    4,845

    All Black
    83, 87, 02 All WS6 T/As

    I just love.. "either lose a Mexican, or keep a bulb" LOL
    -Geno
    1983 Black WS6 "WindCharger"
    1987 Black WS6 "WS87"
    2002 Black WS6 "Silver Streak"
    Sold the other four f-bodies

  17. #157
    Mosler MT900 S Secret Formula's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Rhode Island
    Age
    31
    Posts
    1,426

    Arctic White Hardtop
    '98 Formula M6

    Quote Originally Posted by KITTvsKARR View Post
    I just love.. "either lose a Mexican, or keep a bulb" LOL
    haha, yeah I thought that was pretty funny too.

  18. #158
    Impounded
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Milwaukee
    Age
    30
    Posts
    2,159

    Red
    2000 Trans Am

    Yeah the mexicans and team #9 and maybe the texas team but thats just cause i love texas are the 3 teams i like. Of course we all want team Trans Am to win cause well LS1 drivers stick together.

  19. #159
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by djvaly View Post
    Hey Mike mate, your #09 TA make 660 to crank on LS1 block on M6? what mods you got?
    Well I dunno what it has at the crank (could speculate) The car makes 401 corrected at the rear wheels right now with the current settup. Special grind cam 228/228 560lift, roller rockers, hardened push rods, arp rod bolts, Lignefelter ls6 heads ported polished ccd, flp longtubes, Fast exhaust analizer, LS1 edit program, LS6 pcv settup, Yank stall converter, 4l60e all hardened parts-redline clutches, ls6 intake(stock). It actually made 430 horsepower on the Gm Cam we went backwards with this cam. Bringing the car back to Indiana so that I can do some more work to the vehicle sticker it up and get it ready to settle a score with team OLDSMOBILE!

    I am thinking 408 with supercharger/new rearend/and the 400w/gear vendors overdrive this is the settup I was going to put in the car for the show but didnt have the time..working on it and another T/A.

    I will have them both sent to speed inc to be Dyno'ed will let you know the results..... but youve gotta keep it on the downlow so the 11 team wont find out..lol

    Mike

  20. #160
    Member malsop's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    lafayette indiana
    Posts
    284

    red
    02 ws6

    Quote Originally Posted by 2000T/A Guru View Post
    Yeah the mexicans and team #9 and maybe the texas team but thats just cause i love texas are the 3 teams i like. Of course we all want team Trans Am to win cause well LS1 drivers stick together.
    The MEXICANS are good friends as well as the Texans..Good people...

    We are a little sketchy right now...LOL

    Mike

Page 8 of 73 FirstFirst ... 45678910111228384858 ... LastLast

LinkBacks (?)

  1. 09-14-2011, 10:21 PM

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. BullRun
    By SMWS6TA in forum Almost Anything Goes
    Replies: 7
    Last Post: 06-30-2011, 04:30 PM
  2. cleveland bullrun
    By 1fastcamarosss11 in forum Great Lakes Members
    Replies: 4
    Last Post: 07-10-2010, 06:56 PM
  3. Who'll win Bullrun???
    By 98LSGUN in forum Almost Anything Goes
    Replies: 23
    Last Post: 05-08-2007, 08:11 PM
  4. Bullrun Get Together in Indiana
    By BOILER_WS6 in forum Mid-West Members
    Replies: 21
    Last Post: 04-22-2007, 07:32 PM
  5. Who'll win Bullrun???
    By 98LSGUN in forum Almost Anything Goes
    Replies: 0
    Last Post: 04-18-2007, 05:37 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •